Gå til innhold

God morgen mine venner! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vært en fantastisk 1. desember! jeg virkelig elsker denne tida på året!

Håper dere får en fin dag, og ei fin ventetid - jeg ønsker dere alt alt godt!

:-)

klem fra en riktignok litt stressa, men glad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen på seg!!

Kjempkoselig med advent!! Karosnuppa gjorde store øyne i dag morges da hun fikk se stjerna i stuevinduet og lysene på verandaen. Herlig :)

Skrevet

ja det er det der.... det magiske... lyset i øynene... det er så fint!

også hadde gutta laget kalender til meg, og da ble jeg så glad! Det har de holdt på med... tenk på det.... jeg føler meg heldig som har sånne fine i huset!

Skrevet

For en fiiiin overraskelse til deg! Tenker du trengte den :)

Når det er mye å tenke på, er det fint å sette seg ned og bare føle seg... glad og heldig!!

Skrevet

mm.... veldig fint!

Skrevet

Mårn Dritgrei!

Enig med deg - advent er koselig!

Det var hærlig å se småjentene i dag morges når de fikk se kalenderene sine! De små ansiktene strålte av forventning og glede, og da kjenner jeg at det er verdt all jobben med innkjøp og innpakking av 48 småting!!:-)

De var så glade når vi dro avsted til barnehagen i dag - og da blir mamman også glad!:-)

Så snille gutter du har som lager kalender til deg!!!!!!

Ha en fin dag, Dritgrei!!!!!!

Skrevet

Riktig god morning til deg og alle her inne! Ja tenk i dag er det 1.desember...og ungene spratt ut av sengene..De store hadde sagt fra at i år trengte de ikke kalender,men mor laga nå til alikevel...og det var så gøy å se øynene og smile på storebror på 15 da han oppdaget det, klemte minsten på 7mnd og sa tenk min lille venn..24 dager nå så skal du få feire din første jul..Godt for et morshjerte og se glade kjekke barn!!! Ha en superfin dag vider:=)

Skrevet

ja det skjønner jeg var en god opplevlese... du kan vel nesten leve på den i 24 dager :-)

tenk for en fin storebror.... hvordan har du det i vinden og regnet?

Skrevet

Hei utings! Ja det er deilig å sende blide glade forventningsfulle unger i barnehagen....

han her i huset fikk gave først i dag, fordi han hadde klart å fylle ut et klistremerkesystem vi har... så da han gikk ned å fikk se kalenderen, ble han ordentlig overasket... "se mamma, det er min kalender, nissen har vært her"

og i bhg ventet adventssamling så dette blir nok en god dag for lillemann... Jeg liker å være mamma jeg, når vi kan holde på med det her... er du ikke enig?

Skrevet

ååååååååååååååååååå det blir alltid uting, men det er du som sagt ikke! du er jo bra bra bra!

URTINGS skal det stå.

Skrevet

Kan jeg også si at jeg liker å være mamma når jeg ser at de små har det så fint? For det gjør jeg!

Skrevet

klart du kan! alle liker vel det! jeg kan ikke tenke meg at det finnes veldig mange som ikke elsker å se gleden i sine barns øyne, det er så fint, da blir jeg glad, og du glad og alle glade.

smooooooooooooooooth..........VELDI' GLA'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

snart god ettermiddag her da...=0)

denne dagen kom fortere på meg enn godt er.skal si deg at jeg elsker advent,og alle lysene som kommer opp hist og her =0)

nå skal jeg sjaine hus,henge opp rudolfen og fikse kalendern.....(fikk ikke gjort det i går,men men)

ikke stress så mye nå da,og lykke til med forberedelsene.

ha en suuuperduuper dag da =0)

Skrevet

Ja da var jeg her inne igjen...En ruskevær ute,men har faktisk slutta å regne nå..heheh man lærer seg å se det positive i alt her i vest! nå har jeg faktisk vaska rundt på kjøkkenet og hengt opp julegardiner,er ikke så imponerende som det høres ut til,har lite kjøkken.....Nå har jeg 5 min mens minsten leker på gulvet..og da måtte jeg innom her..du har vel tid til å trekke pusten innimellom slagene? Det må du huske.. Hehe og jeg som trodde at det var dine foreldre som hadde slike godord med på veien,jaja kan vel ikke skryte på meg å ha hørt for mye på lillebjørn hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...