Gå til innhold

....husmordritgreiheiheiheideterjentasomharvaskaseg! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn er det nå:

nå står en kake fra naboen i fryser'n sammen med alle kjøttkakene. adventstjerna henger i vinduet og blinker seg til gud og hvermann og til vår NYTELSE, jeg elsker advent!

Jeg lever i et så og si gardinfritt hjem, så jeg driter i adventsgardiner, det får bli til jul... :-)

Adventstaken står på bordet og venter på at det skal bli søndag, mens mandarinene i kurven ved siden av kan taes i bruk umiddelbart.

Kalenderen er strøket og hengt opp, med første pakken på. En CD med små julefortellinger han kan høre på i en mnd i strekk.... det blir fint.

Jeg har handlet klær for hinsides mange penger AAAAAAAAAUUUUUUUUUU, uff ikke si det til noen, jeg trenger litt heiing på den biten kjenner jeg, for hvem hadde råd til det da? Men åhh så fint, jeg blir så fin! Hakke råd til sko da men...

Julegavene er kjøpt inn og pakket inn sånn nesten i alle fall.

Jeg har ryddet og støvsuget en femtedel av det som skal ryddes og støvsuges :-) heheheh, men har i alle fall gjort det da. Kjærest har rydda gjesterommet så fint og klart, og kjøkkenet er så og si strøkent!

Nå skal jeg ordne julekalenderen til fineste dritgreimannen, så er det natten for meg og alle andre dyr i huset...

sov godt alle, og tusen takk for heiing... jeg kommer nok i mål, skla dere se, hvis det er ok at det flyter litt selvom vi har besøk.

:-)

hurra for dere!

natta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært... Og så flott at du fikk nabon til å bake...Flink jente... sov godt...

Skrevet

God morgen Ronja65

Naboen tilbø seg å bake, men jeg flink som sa "jatakk" var jeg ikke.... ? :-)

Det er deilig å være i gang med forberedelser, og deilig å fortelle det til dere, for da får jeg jo applaus og klapp på skulderen, det er digg!

klem

Skrevet

Kjempebra!! Det ser du, det ordner seg vettu!

PS. Kast kassalappen for kleskjøpet med en eneste gang og ikke tenk på det noe mer :)

Skrevet

nå er de fine klærne hengt inn i skapet, og lappen er kastet!

Jeg trøster meg med at de andre skal ha på bunad, det har ikke jeg, og skulle jeg ha kjøpt meg bunad måtte jeg ha ganget beløpet med 20, og det var jo bra at jeg slapp :-)!

Se alltid lyst på livet, sa mor og far til meg.... tro alltid at det beste bare hender deg!

Skrevet

Så flink du er!!!!!!:-)))))

Dette går veien det, Dritgrei!

:o)

Skrevet

Måtte bare si at jeg synes du er kjempeflink!!! og nye klær til en dåp synes jeg at en skal koste på seg,det er jo bare denne ene gangen at den lille skal døpes..også er det viktig at mor føler at hun tar seg bra ut når hun skal stelle i stand til fest:=) -og ja jeg synes du var flink som tok i mot kaka fra naboen,har kjent på det derre selv,det er ikke alltid så lett å ta imot som og gi! Man må egentlig lære seg til at det betyr noe for den som gir og få lov til og gi,og da må vi faktisk være den som tar imot av og til...flink jente!!! Høres forresten ut som du har dritgreie foreldre og! sikker på at dagen blir flott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

he he.. joda... foreldrene mine er da greie de, men akkurat det der er det vel Lillebjørn som skal ha æren for : " for med hue under armen og armen i bind, vender jeg livet det annet kinn, og legger tippelappen inn hver onsdag."

du har rett i at man må ta i mot for å gi andre gleden av å gi... kanksje det skal bli min nye livsfilosofi..... ? :-)

Skrevet

Det var jenta si!

(bare husk å ta en hvil innimellom bare sånn at du kan glede deg over den store dagen og kose deg med gjestene dine )

Skrevet

Æsj! Ikke vær så flink, da!

Adventsstjerna skinner her og, men bortsett fra innkjøp er det da også det eneste som er gjort i dag!

Skrevet

hehehehehe forundringsautomaten... (jeg liker nicket ditt), jeg må jo være så flink jeg kan.... flink, flink, flinkflinkflink! jeg skal jo ha huset fult av svigerfamilie og skeptisk familie og venner og kjære... kan ikke invitere dem inn i svinestien vettu.... da slår de opp med meg, og vips så må jeg bo i en hule i skogen, og det vil jeg jo ikke.... :-)

så som du skjønner - for å holde meg inne med de fleste, gjør jeg nå så godt jeg kan, og snart er vi ferdige i huset til at gjestene kan gjøre entre sånn i to-tida.

Skrevet

PS: Tror ikke du trenger å være så flink flink flink...

Det holde nok å være skikkelig dritgrei, akkurat som du pleier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...