Gå til innhold

OJ!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ble lagt inn på sykehus i går med voldsomme magesmerter (små blødninger i bukhulen), plutselig kommer legedamen og sier "urinprøven viser at du er gravid!" Ik!!! Samboeren og jeg hadde egentlig tenkt å utsette prøvinga litt, har nettopp kjøpt nytt hus og tenkte vi skulle bo oss til litt, og jeg skulle begynne på p-piller igjen denne måneden. En liten spontan runde i senga, og der satt`n gitt!!! Hihi, gleder oss veldig da!!!!!

Men det kjennes ut som det napper litt i magen av og til, er dette fordi jeg fortsatt er litt i "sjokk", eller er det noen andre som har merket noe ennå? Jeg har termin i månedskiftet juli/august.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Det er helt vanlig at det stikker og rykker litt nede i magen. Det er livmoren som strekker seg.

Det kjennes litt ut som menssmerter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg veldig mye magesmerter de tre første månedene, måtte faktisk til innvendig UL for de fryktet at det kunne være svangerskap utenfor livmora, men det var det heldigvis ikke. Jeg var veldig bekymret den første tida for ingen av de jeg pratet med hadde hatt smerter i magen. Jeg har termin i begynnelsen av august og har begynt å kjenne samme symptomene igjen men denne gangen tar jeg det bare som et sunnhetstegn på at ting skjer. Deilig å vite hva man skal gjennom, tror det blir litt færre bekymringer denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Det var jo bra at det var en "god" ting du havnet på sykehuset for!

 

Jeg er selv gravid i uke 5, og kjenner til stadighet menslignende smerter, blir litt bekymret inni mellom, men det skal vist være slik (frem til uke 12). Jeg leste at livmoren vokser, og at det blir trangere nede i bekkenet før livmoren stiger opp og "svever" mer fritt inni magen.

Sprøtt å tenke på! ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det er kjempesprøtt å tenke på alt det rare som skjer inni der nå!! Kjenner at det rykker og napper i magen hver dag, og blir helt satt ut hver gang. Tenker bare at "Oj, det er en liten hybelboer inni der, jo!!!" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...