Ronja65 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Har hørt at det er en kjempefin by. Dere får kose dere masser med familie og venner. Du skal se... du får sikkert pakket praktiskt denne gangen også:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 He he takk for det du:-) Kanskje jeg skal "glemme" litt ja, så blir det rett og slett nytt undertøy og diverse på meg.........hmmmm........ingen dum tanke det:-))
Ronja65 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Nettopp!!! Det var det jeg tenkte på... Det skjer ofte når jeg drar til Sverige:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Tror rett og slett jeg gjør det jeg;-)) Hi hi hi, rampejenter rampejenter:-))
Gummelillan Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 God tur!!!! Har du forresten fått med deg etternavnet mitt, Klatten? Sunnmøringer får liksom litt hjemlengsel når de snakker med meg ;-) Kjør forsikting og ha noen riktig fine trilleturer med nyvogna!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Takk for det:-)) Men altså, jeg er jo ikke sunnmøring da! Men skal nevne det for sambo;-))) Og han er mest fornøyd av alle med den nye vogna da:-) Triller og traller opp og ned og fram og tilbake.........plystre plystre........;-))
Gummelillan Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Ja, skrev det litt klønete da... Vet jo at du ikke er sunnmøring, men tenkte mest på Klattenpappaen da. Hvilken vogn ble det? Klem fra nordmøringen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 ;-)) Det ble en Baby Travel - rød og gild:-) Det er Babyproffsens egen design:-) Liten og nett og fancy. Litt små forhjul, så den blir ikke brukt i skogen, men vi beholder GT-vogna til offroad turene;-)) Resten selger jeg:-)) Og nå fant jeg ut hvor etternavnet ditt er fra:-) Jeg skal nok på shopping rett ved det stedet;-))
Gummelillan Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 He, he. Har aldri vært der, men finner det riktig at mitt navn kan assosieres med shopping ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Maaaaaasse butikker der ja;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå