Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 ......montere opp juletrebelysningen er den tredje mest stressende situasjonen i et parforhold? Seks fremstående psykologer hevder at de to andre stressfremkallende situasjonene er å lære sin partner å kjøre bil og å tapetsere om hjemme. Humor & Kanari bringer derfor en liste med ord og uttrykk man bør unngå å bruke når man henger opp juletrebelysningen: Du har to røde lys ved siden av hverandre, din dust. Det skal være gul, grønn, rød, blå… ikke gul, grønn, rød, rød, blå… Litt høyere. Kom igjen, forsøk i det minste å strekke litt på kroppen! Hva i svarte er det du egentlig gjør med ledningene hvert år når du pakker dem ned? Slår du knute på dem med vilje, eller…? FÅ DEN!!! Dersom du ikke kan gjøre det ordentlig, så ikke bry deg. Du kan ikke bare slenge en bunt med ledninger og lyspærer opp i grana. Du er fanden flette meg verre enn din far! Gå bort fra stigen, unger. Jeg skal sette strøm i og grille den jævelen!! Du har jo snudd alt sammen opp-ned. Kontakten skal være ved foten, ikke oppe i toppen! Jeg gir blaffen i om du har funnet to skjøteledninger til. Jeg er ferdig! Har du drukket? Hvor faen er katten?
Ronja65 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 He he. Godt vi ikke skal ha juletre i år. Fast jeg lo godt når vi var hjemme i sverige på nyttårsaften i fjor. Fordi et mer tragisk juletre som mine foreldre hadde pyntet hadde jeg aldrig sett. Ungene lo så de fikk vondt i magen:-)... Granen hadde fin pynt... men nesten ikke grener på den ene siden....Så i år så har farsan lovet å vente med å hugge tre (Yes! han hugger treet selv) til vi kommer hjem. Så kan ungen pynte granen på lille julaften som de pleier:-)) Lurer på hvordan det går...:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Å, pappan min hugger også treet selv og i år har jeg spurt om ikke vi kan gjøre det sammen:-))) Det er så koselig!!! Og vi skal kun ha tre ute på terrassen i år. Med lille frøken Hannah som klår og river ned alt, så gidder jeg rett og slett ikke ha det i stuen:-) Men det blir sikkert kjempefint med et stort tre på terrassen, med mange bittesmå blanke lys:-))
Ronja65 Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Vi blir så lite hjemme denne julen. Så det blir liksom ingen vits... Og det er som du sier, veldig spennende for små krabbende små jenter. Thyra har forresten lært å åpne skapdørrer på kjøkkenet, så nå må jeg ut og kjøpe sikkerthet...Hjelp... så fort tiden går...
Gummelillan Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Ha, ha, nå skjønner jeg hvorfor jeg tar hånd om all julepynting selv ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2006 Hi hi, ja nå går det unna her.......Hannah har fått en egen skuff på kjøkkenet, den nederste. Der ligger litt kjøkkenting og litt Hannah-leker. Hun er så fornøyd over at hun får lov til det, selv om det blir litt klemming av fingre og hyl innimellom, men det går heldigvis fort over. Ellers så har vi skalket igjen både skuffer og skap for flere uker siden og det var ikke et sekund for tidlig;-)) Hujeda mej:-))
Ronja65 Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Det var en lur idè tror jeg skal lage en Thyra skoff kanskje... :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå