Gå til innhold

Kan dere være snille og tuppe meg i

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hekken" nå, så jeg får begynt å pakke???

Etter å ha fartet og reist på kryss og tvers i jobbsammenheng i årevis, har jeg blitt så god på å pakke i siste liten......ikke stresse, bare kaste noen klær i en bag, litt toalettstæsj og klar ferdig gå! Rekorden var da jeg skulle ta fly fra Gardermoen og våknet av at en kollega ringte meg fra bilen på utsiden.........hihi.......trøtt som et dyr, hoppet ut av sengen, rev på meg noen klær og rasket sammen noe i en liten koffert og løp ut.......Vel fremme installert på hotellet, oppdaget jeg at jeg hadde glemt undertøy (:-() og toalettsaker..........eh.......og da måtte denne dama ut på shopping ja.......

Men, nå er det jo litt mer enn meg selv, og jeg får ikke ut finger`n..........sitter på nettet, spiser litt mat, og tenker hardt på alle klærne som skal sorteres og pakkes........men det hjelper liksom ingenting.........de pakker visst ikke seg selv...........dumme klærne våre altså!!! Jaja, får stå opp en time før imorgen da.......;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og pakk!

Nei, da. Bli her du og dibb i stedet. Jeg kom nå nettopp og da er det jo kjedelig hvis alle forsvinner når jeg kommer...? Vel, vant med å pynte om siden med nicket mitt jeg da ;-)

Skrevet

Nå skulle jeg hatt deg og Karomamma her:-) Med alfabetisk sortering og tellekanter, da hadde det gått unna tenker jeg;-)))

Og så kunne jeg fortsatt å dibbe til langt på natt......;-))

Skrevet

Tupp tupp tupp!

Skulle gjerne ha hjulpet deg, men driver og henger opp pepperkaker... Og en liten sjokokalender da, måtte bare...

Nå er det snart natta her, så god natt til alle og god tur til deg!

Skrevet

God jul i stua!!!

Og sove godt og drømme om smånissene:-)))

Skrevet

sier heller god tur!!! kjenner at jeg snart skal ta natt..etter at jeg har rydda litt og hengt opp noen klær som jeg var så dum å vaske i sted...Krysser fingrene for fint vær:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...