Doubichou Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Var til UL i kveld ... og vet dere hva, jeg er inne i normalen igjen! Hah, det hjalp da aa drikke 2 til 3 liter vann om dagen! Jeg er saa happy!!!! Det gjoer saa himla godt med noen gode nyheter en gang i blandt! ;o))))))) De er strenge da, saa jeg blir ikke utskrevet fra klinikken foer paa mandag tidligst likevel. Denne helga kommer til aa bli den lengste noen sinne!
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer! Høres ut som du begynner å bli passe lei av å være der nå, hehe...
Doubichou Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Det har du rett i !!! Jeg spurte jordmora om jeg ikke snart fikk medalje, for mitt mot og min eksemplariske taalmodighet (...) og da svarte hun at hun som innehar rekorden ble vaerende i 103 dager!!!! De hadde bakt kake til henne til dag 100! Hmm, jeg kan godt vaere foruten baade kake og medalje naar jeg bare tenker meg om! Jeg droemmer om aa sove i senga mi, ikke mutters alene, og aa se Lillegutt hver dag, selv om det er pappaen som maa ta seg av han. Jeg maa jo ligge langflat hjemme ogsaa, men det er bedre aa ligge paa sofaen sammen med gubben aa titte paa en film sammen!
SpongeBob Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Kjempehyggelige nyheter! Nå håper jeg helga går fort så du kommer deg hjem, gratulerer så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå