Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Ser det er mange her inne som mener man bør ha kontakt med foreldre/svigerforeldre for barna sin skyld. Jeg VET at mine barn får det bedre UTEN min svigermor - da både jeg og barnas far får det bedre. Hun er manipulerende, egoistisk og mangler all form for empati. Tenker kun på seg selv, og lever av å skape drama rundt seg på de nærmestes bekostning. Vi har virkelig prøvd - latt det skure og gå i flere år - men nå har vi begge fått nok ; i likhet med min svigerinne og hennes familie! Så ikke alle familieforhold er verdt å ta vare på for barna sin del! Mine barn fortjener en lykkelig mor og en lykkelig far - og det å være lykkelige selv. De har besteforeldre på min side, og en farfar som forhåpentligvis klarer å se at det vi gjør også er for hans beste.
firemerkersmør Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Enig. Ikke alle familieforhold er verd å ta vare på. Vi har ikke kontakt med tassens morfar. Han har en bestefar som er en fullgod "erstatning"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå