mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Bekkenløsning vant.... ÆÆÆÆÆÆÆæææææææææææææææææææ at det ikke går an å begrense seg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Stakkars deg.......hadde bl i det siste svangerskapet mitt og det var virkelig helt pyton.....var helt handicappet på slutten jeg.....klarte ingenting, bare satt og tutet på slutten............Så STAKKARS STAKKARS deg!!! Håper du kan roe ned litt fremover, samle knærne og la kroppen få ro;-))
♥Snulder Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Huff!! Er noe dritt det der! Har mine plager fortsatt jeg. Verker som gikt når jeg er sliten....
Superlis Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Stakkars deg er, ikke lett å begrense seg...Bekkenløsning er noe dritt,fikk det nå i det siste svangerskapet og kjenner litt til det enda.. Har gått til akupunktur og ble faktisk bedre,nå går jeg på turer igjen! Du får bare stelle fint med deg selv!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå