Karomamma Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 ... jula er kommet!! Jeg kunne ikke dy meg etter at jeg hadde hengt opp adventsstjerna. Nå er verandarekkverket dekket med fake granbar og smålys. Okei da, litt harry.... men veeeeeeldig koselig!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 pokker.............jeg vil også pynte til jul! Skulle liksom pakke til imorgen jeg, men har jeg fått gjort det? NEIDA!!! Bare surr og rør på meg ikveld.......NÅ MÅ JEG SNART BEGYNNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal pakke til baby, nestminste baby (på 13 år) og meg selv.....sambo han er stor gutt, han fikser det selv;-)) Kanskje jeg kan snike ut noen lys på terrassen før jeg legger meg..........hihihi...........jeg vil også ha små fine lys på hekken.....og hekken min er ekte altså;-))
♥Snulder Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Er det ikke litt ubehagelig å sitte med alle de lysa på hekken da?? Bare spør jeg?!?!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Ikke med den spretne hekken min da vet du;-))
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Ikke si at det var jeg som sladret, men Phantomet har hatt julelys oppe i flere dager allerede hun ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå