Gå til innhold

Vekt75

Torpekjærringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen!

Melk i Thailand- er ikke noe problem å gi ungene det eller? vurderer om jeg skal ta med Nan til minstemor, selv om hun har slutta med det......

Vet du ?eller noen andre ?

Takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Når vi var dre nå i januar drakk ingen av guttene melk. Tenkte ikke på det. Vi drakk vann og juice til frokost. Da var Sander 1,5 år. Skal ikke dere bo på et Ving hotell og da er det sikkert greit å gi minstemor melk fra restauranten på hotellet (dersom det er spisested der). Fikk du sjekket opp ang håndbagasjen? Nå gleder jeg meg til å reise. Det blir ikke så mye fokus på jul her i huset- vi har nedtelling til 28 des tilog med ungene!! God tur

Skrevet

Jada, vi skal jo bo på et ganske flott hotell, så jeg regner med at det går fint ann å drikke melken der :o) men mini her er veldig avhengig av melk når hun skal sove...så jeg lurte litt på den melken i butikkene - men vi får se ;o)

Ja, med håndbagsjen var det bare restriksjoner på flytende ting....så leker osv gikk gjennom !Så det var supert - må jo ha med litt for å holde 3 barn litt opptatt på turen . Vi reiser jo på natten...men tiilfelle de ikke har lyst til å sove ;o)

Vi har absolutt ikke fokus på julen i år...... bare nedtlling til turen :-) så skjønner godt dere !

BARE 9 dager igjen nå.....

Hihi :o) ha en fin helg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...