Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg skal snart ut å reise og begynne nå å grue meg forer så redd for å fly og denne gang skal vi reise alle sammen. nå flere uker i forveien, er jeg kvalm og svett bare jeg tenker på reisen. Må jo sitte i det j.... flyet for å komme oss dit vi skal også.Noen som har noen gode forslag for å kurere meg før jeg skal fly på nyåret? sliter veldig på meg og vurderer å avlyse hele turen!!
Torpekjærringa Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Sjekk ut disse sidene : http://www.forskning.no/Artikler/2004/juli/1089270682.11 du har sikkert hørt det før - men det er absolutt ikke farligere enn å kjøre bil ! Men ønsker deg lykke til og en deilig ferie )
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er i samme kategori; de siste årene,spes. etter minstejenta ble født, har jeg ikke likt å fly. Har en bror som er flyver og han har gått gjennom alt som er med flyene, jeg vet det er den tryggeste måten å reise på osv..., men likevel får jeg hjertebank, nervøs mage, mister matlysten og blir litt innesluttet de siste par dagene før avreise. Det er ikke godt å ha det slik, så jeg har meldt meg på SASBraathens' flyskrekkurs. Imidlertid har jeg hørt at TFT (tankefeltterapi)skal være bra, og jeg tror jeg kommer til å forsøke det. Jeg er så glad i å oppleve nye steder, så jeg nekter å la flyskrekken stoppe meg,men jeg har likevel lyst å bli kvitt de problemene jeg har før avreise. Prøver også å fokusere på at både pilotene og flyvertinnene/vertene har interesse av å komme vel frem til destinasjonene, at de har familier de også. Ønsker deg lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå