Happy-32 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg pumper mm og gir til min datter på 10 dager. Da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg veldig spreng og i tillegg masse kuler inne i brystene. Så jeg pumpet meg en del og nå har jeg en overproduksjon av melk. Pumper mer enn lillejenta drikker. Har frosset ned en del, men syns kanskje det er unødvendig å overpumpe. Men på den andre siden er det ikke lenge til lillepia spiser det jeg nå pumper. Det jeg lurer på er; hvis jeg minsker mengden i pumping nå, er det vanskelig å øke den når jenta mi vil ha mere mat? Hva må jeg i så fall gjøre? Pumpe oftere eller bruke lengre tid på hver pumping og massere for å stimulere til økt produksjon? Takker for svar og andre erfaringer fra pumpere..
Nå kommer lillebror:) Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Pumpe oftere og tømme brystet hver gang! Ingen fare å øke produksjonen når det trengs; da setter du av et par dager til masse amming, søvn og mat/drikke:)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Pumpi vei å selg melken!! Kan jo tjene noen kroner ekstra på d! Gull verdt for prematur-barn på sykehusene!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå