Gå til innhold

Synes dere Nestlè barnemat smaker så godt da? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi først snakker om Nestlè - jeg synes barnematen deres er uten smak - og de fleste av dem som faktisk smaker noe, smaker ikke godt. Grøten har jeg ikke mye pent å si om - jo, maisgrøten 4mnder. Ellers foretrekker jeg å bruke andre merker - "litt dyrere, for smakens skyld" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns de ikke er så værst jeg....har smakt på noen andre merker også, men syns ikke de smakte noe bedre.....

Skrevet

jeg liker hvetegrøt og banan/ aprikos til 6 mnd. ellers så er kalkungryte en slager her for bebisen

Skrevet

grunnen til at de ikke smaker så mye er fordi det ikke er tilsatt salt/sukker.. babyer veit ikke om noe annet så derfor liker de fleste babyer babymat!

Jeg for min del syns grøten e god og glassa smakerlitt mye "hermetikk" ellers bare å tilsette litt krydder så hadde det gått ned hos meg også...

Syns det er bra em ikke har tilsatt sukekr og salt jeg.. babyer trenger ikke dette og dem får tidsnok i seg nok etterhvert..

men syns ikke det er så bra gjort av nestle det å tvinge på nan til mennesker som ikke har rent vann!

men som noen andre her skrev det er andre produsenter som også gjør mye "tull".

sette hormoner og annet rart i baby produkter er ikke jeg så veldig fan av heller..

Skrevet

Når det gjelder smaken så synes jeg Nestlé smaker helt greit, kjenner ikke noe særlig forskjell på Nestlé og de andre merkene egentlig. Men ideelt sett liker jeg ikke å støtte opp om Nestlé av flere grunner. Var derfor veldig positivt innstilt til Småfolk fra Tine, men ble veldig overrasket da jeg sjekket ingrediensene: hvorfor er det tilsatt salt? Helt unødvendig og farlig for lillepia. Kjøper både Hipp (og ja nestlé og) de gangene jeg bruker kjøpglass, men til vanlig lager jeg maten selv. Da er jeg helt sikker på hva hun får i seg, dessuten smaker maten mye bedre. Kanskje en idé for de som ikke ønsker å støtte de store konsernene på markedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...