-Amelie- Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei! Du, jeg hadde deg på msn. Og så klarte jeg som vanlig å gjøre noe rart med dataen, som resulterte i at alle adressene forsvant her... Hehe. Så jeg lurte på om du hadde lyst å legge meg til igjen? Litt koselig å ha noen andre i samme situasjon på msn! Så adressen er [email protected] Og hvis noen andre har lyst å legge den til, så er det også koselig:)
Mamsen86 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hej hej! Legger deg til jeg vettu! Klem fra oss<3
Mamsen86 Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Det kom sånn "Du har allerede lagt til denne kontakten" osv.. Hmms.. Skal finne ut av det!
-Amelie- Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Ah, nå kom jeg selvfølgelig på det! Det er sikkert jeg som må legge til deg i stedet! Hehe... Rart hvor mye jeg klarer å klusse ting til når det gjelder dataen Så hvis jeg får mailen din fikser jeg det sikkert! Sorry alt rotet... hehe. Uff. Snakkes da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå