Gå til innhold

Mami2o&Baby~Emilia<3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Du, jeg hadde deg på msn. Og så klarte jeg som vanlig å gjøre noe rart med dataen, som resulterte i at alle adressene forsvant her... Hehe. Så jeg lurte på om du hadde lyst å legge meg til igjen? Litt koselig å ha noen andre i samme situasjon på msn! :)

 

Så adressen er [email protected]

 

Og hvis noen andre har lyst å legge den til, så er det også koselig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej hej! :)

 

Legger deg til jeg vettu! :)

 

Klem fra oss<3

Skrevet

Det kom sånn "Du har allerede lagt til denne kontakten" osv.. Hmms.. Skal finne ut av det! :)

Skrevet

Ah, nå kom jeg selvfølgelig på det! Det er sikkert jeg som må legge til deg i stedet! Hehe... Rart hvor mye jeg klarer å klusse ting til når det gjelder dataen :P

 

Så hvis jeg får mailen din fikser jeg det sikkert! Sorry alt rotet... hehe. Uff. Snakkes da :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...