Gå til innhold

Uuuups- her er jeg igjen! :)


BridgetB

Anbefalte innlegg

Hei hei!

I går fant jeg ut at mensen var en uke forsinket og det var litt rart siden det hadde vært som en klokke de tre siste gangene. Ja - for jeg har jo bare rukket å ha mensen tre ganger siden jeg fikk den tilbake når min lille Theodor var tre mnd! Og i dag tok jeg test (mens svigermor satt i stua) og den var jo positiv!! Ble fullstendig matt og klarte jo overhode ikke å fokusere på pepperkakebaking med svigers samtidig som jeg skulle forhindre at Theodor (som rundet 7 mnd i går) ikke hev alt han fikk tak på gulvet (satt i stolen sin og har fått utrolig lange armer når det gjelder å få tak i ting han helst ikke skal leke med). Måtte jo bare bryte sammen og tilstå til svigers at jeg hadde vært en liten tur på do pg tissa på pinna. Hun fikk umiddelbart øyenbrynene godt bak i nakken men tok det hele med fatning. Var veldig spent på reaksjonen til min kjære når han kom hjem fra jobb men som den drømmemannen han er klemte han meg og gratulerte og sa akkurat at jeg stråler her jeg sitter:) Vi gleder oss men jeg har ikke helt skjønt det ennå at min lille babygutt skal bli storebror!! I følge terminkalkulatoren har jeg termin 4 august. Vil gjerne bli kjent med andre i denne terminklubben, jeg bor på Harestua 4.5 mil nord for Oslo og jobber i Nydalen. Kanskje er det noen flere som venter nr 2 med fødsel nr 1 ikke så lenge siden?

Spent på å høre fra dere

Hilsen tobarnsmor i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

Det var jo gledelige nyheter!!!! Velkommen hit i augustklubben :D

 

Jeg er førstegangs og bor i trondheim, men tror det er noen her inne som bor i / rundt oslo også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her er jeg igjen også! Testet svakt positivt i dag så vet ikke helt om jeg tør å tro helt på det enda... Men samtidig er jeg utrolig glad! Lillegutt er 10 mnd og har alltid ønsket meg tette barn:) Bor ved Trondheim jeg da.

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid hatt lyst på to med kort mellomrom ( og enda en etterhvert:) Har bare gått rundt og smilt i hele dag og både jeg og pappaen føler oss full av energi. Det er jo veldig deilig på denne tida av året

 

Lykke til du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...