Gå til innhold

Reise bort og dibbefri...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

...........vært på farten i hele dag, for å fikse litt ting og tang, da vi reiser til Ålesund i morgen. Skal kjøre bil og det betyr altså en hel dag uten dibbing! Åssen skal det gå da? Som Dritgrei sa i et annet innlegg, dibbeabstinenser.............., er det bra dette her?

Hmmm..............

tonetroll, kan du sende meg en melding eller to i løpet av dagen og oppdatere meg eller?

Hi hi hi..............tar med pc`en så jeg skal nok få sniklest litt ja.........så ikke skriv noe dritt om meg!!!!

Ha en god helg jenter............nå må jeg prøve å finne frem litt tøy og pakke litt..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ha en riktig god helg uten oss.thiii..Det var det mellombror skrev pDu skå julekortet da han var 7..Dere får ha en fin jul uten meg!!! Ha en super helg,kos deg;=)

Skrevet

Prøver en gang til,glem det over hadde besøk av minsten på fanget,ble sendt litt feil. Altså: du får ha en riktig fin helg uten oss thiiii...det var det mellom bror skrev på julekortene da han var 7. Dere får ha en fin jul uten meg! ha en super fin helg,kos deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

He he he, tenkte kanskje du hadde startet på julegløggen jeg.....altså den med alkohol i........hihihihi..............!!!!

Tusen takk, vi skal kose oss vi:-)

Skrevet

god tur da =0)

kos deg masse.tror nok ikke det blir noe drittskriving her.

denne side er jo til kos og morro,husker du ikke det da=0)

tror det er lurt å ta med pc ja.er slett ikke bra hvis abstinensene kommer.tro meg...det er ille altså!!!!

får bare hive oss i skrivinga her,så du får noe å lese da,hehehe...

god helg til deg også.og takk for tipsene.skal prøve ut om ikke lenge...

(spent jeg ja....)

Skrevet

God tur til Ålesund! Tenker det blir godt med noen fridager fra oss her inne jeg....?!?!?

Skrevet

God tur til Ålesund. Du skal se det går riktig bra uten å logge seg på PC'en noen dager. For sikkerhets skyld er det jo lurt å ta med seg lap top'en.

Skrevet

god tur..... godt å ha deg på denne sida av landet i alle fall...

:-)

Skrevet

God tur til Ålebyen, ja!! Du vet at du kan få høyhastighetsmodem (GPRS) som du kobler til mobilen sånn at du kan dibbe i bilen? He he he....

Skrevet

He he he, skal nok få logget meg på i ny og ne ja:-))) Men, tror jeg lar være når jeg kjører bil - tryggest sånn;-))

Skrevet

hvis du er sjåfør er det helt klart tryggest med abstinenser ;-)

vi vil ha deg hel hjem igjen!

Skrevet

Å ja, jeg var sikker på at du skulle sitte på... Har dere ikke tradisjonelt kjønnsrollemønster i heimen (og i bilen)?

Skrevet

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!

Morsom du Karomamma.................;-)) Noe smart har jeg da lært meg på diverse prøveprosjekt...........fniiiiiiiiiis..............nettopp derfor det er så fint å være moden ser du;-))

.....altså.......jeg kjører...........ALLTID!!!

Men så blir jeg også bilsyk, og hater å sitte på.............

Skrevet

God tur! puh.... Godt å høre at både mobil og laptop skal være med!!!! Hvordan skulle jeg greid meg uten min daglige klattedose??? Jeg sender deg nok en melding. Håper det skjer noe morsomt her inne i løpet av morgendagen!!!! Blir litt kjedelig med bare meldinger som:

Gummelillan tar en Tårnfrid

Karomamma er på jobb

Snulder setter fram vaskebøtta

Reveenka vasker haletippen

Tonetrollets nye printer virker ikke

osv.

Hadde vært gøy med en skikkelig kruttmelding til deg i morgen... En sånn som gjør at du hvertfall ikke sovner!!!!!

Skrevet

Jippi!!!! Noen saftige, rampete, herlige gladstemningsmeldinger vil jeg gjerne ha :-)))

Skrevet

Trollet da....

Er vi såååå kjedelige?????

Skrevet

God tur!

KJør pent!

Fant du noen å treffe i Ålesund, eller?

Skrevet

Nei, virker stille på den kanten gitt:-) Så jeg får spare meg til dere kjente;-) Sees forhåpentligvis neste torsdag. Den uka blir min Tårnfrid uke..........;-)

Skrevet

He, he ;-) Godt å høre at jeg skal avløses. Jeg har tenkt å roe ned litt jobbing og heller intensivere førjulskosen i ukene fremover, jeg da!

Skrevet

Ja, der ser du! Det går opp og ned her i livet;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...