Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Endelig har det kommet, det vi har ventet på;-))) Prinsesse-ull!!! Tonetroll som tipset meg om at Bogerud hadde fått inn en nydelig serie av ull-tøy, MED BLONDER!!! Hallo! Her snakker vi altså om ulltøy til prinsesser........fniiiiis..........;-) Så nå har Hannah på seg blonder og ull fra topp til tå og prisene var i tillegg fine, så heretter blir dt kun den serien heretter-)) Og det er selvfølgelig ROSA!!!! Så Snulder og Karomamma, LØP OG KJØP!!!!! Og for dere prinsemammaer, tror det var et stativ til gutta også, i blått, men uten blonder da;-))
Superlis Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Så nydelig,tror du at min prins hadde kledd lyseblått med blonder,heheh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Eh........kanskje;-))
♥Snulder Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Det er LEEEEENGE siden prinsesseull kom i hus her gitt!!!! Så søtt atte!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 Ha ha ha, du sto vel først i køen du tenker jeg;-)) Hvor kjøpte du det forresten?
Maud Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg har sett på det jeg også, men ikke kjøpt. Det rosa er nydelig, men det blå er litt kjedelig og blasst synes jeg. Har sett det på OBS og på Barnas Hus, men har ikke lagt merke til pris. Jeg har kjøpt masse Janus og det er billigst på Bogerud.
♥Snulder Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Jepp! Jeg sto først i køen! Kjøpte det i august!!!....på Obs Jessheim.
Karomamma Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Å du kjære Attpåklatten, det er i hus allerede Kjøpte på Bogerud, et herlig sett i roooooosa!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 det som er kjipt med prinsesseullen er at de ikke er i str 16 år... jeg leter meg nemlig grønn etter rosa ull til meg selv..... :-) sur på prisesseullen jeg jeg kunne jo kjøpt to i str 8 år, også sydd littegranne... det måtte jo bli bra ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2006 Ha ha ha, ja det hadde vært rart om dere ikke hadde det igrunn;-)) Har man en prinsesse, så har man en prinsesse - NEMLIG;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2006 Om jeg hadde vært flink til å strikke så skulle jeg strikket et sett til deg jeg............................dessverre så er jeg ikke det...................:-( Men tror faktisk du får kjøpt farge til å farge ulltøy:-))) Og så syr du på noen blonder og vips så er du PRINSESSE du og;-))) Hi hi hi...........
dritgrei hei hei! Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 det var lurt, du er lur du! jippi.... fareg ull såklart, hvorfor tenkte jeg ikke på det??? jeg elsker å farge ting, da blir det så fint og nytt for 60,- det er så gøy! flink du min venn! no vart i gla'
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2006 Hi hi hi...............smilefjes :-)))) smilefjes :-)))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 Theodor får prinseull til jul, han... Jeg syntes det var nydelig blåfarge på det!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 enig! den blåfargen er helt utrolig fin... ikke sånn kjip, bare dritfin! heldige theodor!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #16 Skrevet 30. november 2006 Jeg lover å ikke sladre altså:-) Stoooor suss fra Hannah kjæresten
Ronja65 Skrevet 30. november 2006 #17 Skrevet 30. november 2006 Var på bogerud for noen dager siden. Men jeg såg det ikke. Får nok ta meg en ny tur ja:-))
Gummelillan Skrevet 30. november 2006 #18 Skrevet 30. november 2006 Prinsesseull er kjempesøtt da ;-) Har det på fru Lyng også. Og på Billie på Eiksmarka. Og dritgrei; vet ikke helt om du får være her lengre... Str 16 år hørtes da ganske så kjekkt å komme inn i etter 2 barnefødsler?! Hmpr! Vel, ikke misunnelig, jeg nei... Men blondeullundertøy fører Calida. Hvis du kjøper den off-white og farver den rosa, vel, vips så er antrekket klart for en dronning ;-)))).
Karomamma Skrevet 1. desember 2006 #19 Skrevet 1. desember 2006 Kari Traa har også ullundertøy i knæsje farger. Riktignok uten blonder, men veldig fint
dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 #20 Skrevet 1. desember 2006 så fint... da må jeg sjekke det :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 #21 Skrevet 1. desember 2006 ............. hehe........... jeg sa ikke at jeg er fin med str 16..... ;-)
Little Miss Naughty Skrevet 1. desember 2006 #22 Skrevet 1. desember 2006 Niesa mi får det til jul. Hun er en liten/stor prinsesse på 10 år. Snuppisen min fikk det til 1-års dagen sin men kan ikke bruke det fordi det klør :-(. Men hun var veldig søt i den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå