Gå til innhold

Hvem kommer helt sikkert imorgen da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer hvertfall :o)

Cammy1 fra her inne blir også med, hun har ikke skrevet seg på da, men regner med det går fint!

Noen som skal møtes utenfor oslo city??

Jeg husker ikke hvor santinos er, he he ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer:) kan møte deg utenfor OC vi:)

Skrevet

Vi kommer også helt sikkert:) jeg vil og møte ved city:):)

Skrevet

Møtes 13.45 utenfor cityn da?

Skrevet

Mente selvfølgelig 12.45:P

Skrevet

da står vi 12.45 utenfor city!

Står ute eller inne??

forrige gang stod noen nemlig inne, he he ;o)

Skrevet

Oi! er det for sent å slenge seg på??

 

 

Skrevet

Ikke forsent nei.:)

Skrevet

da står vi ute :)

Bli med du også Emilia Buenita! Koselig at det er noen andre alenemammaer også ;o)

Gjest Riga19 & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kommer...har en avtale klokka 10 som sikkert er ferdig til 13, men jeg vet ikke åssen det blir med babyen og bekkenet mitt,--men jeg skal prøve mitt beste!

Skrevet

Jeg & Heidi kommer helt sikkert :) Ses i morgen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...