Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Vi kommer hvertfall ) Cammy1 fra her inne blir også med, hun har ikke skrevet seg på da, men regner med det går fint! Noen som skal møtes utenfor oslo city?? Jeg husker ikke hvor santinos er, he he ;o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Vi kommer:) kan møte deg utenfor OC vi:)
Tine og Ida.f.13.05.06+spire Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Vi kommer også helt sikkert:) jeg vil og møte ved city:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Møtes 13.45 utenfor cityn da?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Mente selvfølgelig 12.45:P
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2006 da står vi 12.45 utenfor city! Står ute eller inne?? forrige gang stod noen nemlig inne, he he ;o)
Emilia buenita Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Oi! er det for sent å slenge seg på??
Tine og Ida.f.13.05.06+spire Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Ikke forsent nei.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2006 da står vi ute Bli med du også Emilia Buenita! Koselig at det er noen andre alenemammaer også ;o)
Gjest Riga19 & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 Jeg vet ikke om jeg kommer...har en avtale klokka 10 som sikkert er ferdig til 13, men jeg vet ikke åssen det blir med babyen og bekkenet mitt,--men jeg skal prøve mitt beste!
Angel86 Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Jeg & Heidi kommer helt sikkert Ses i morgen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå