Janne&Noah Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Flytter snart dit, kjekt å bli kjent med noen som også er alene!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hei Jeg er fra KrSand! Hvor i KrSand skal du flytte til?
Janne&Noah Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Så bra! Jeg vet ikke enda hvor jeg skal flytte, for planen var egentlig å flytte ned utpå vårparten! Skal studere siste året på HiA til høsten. Meeen så har jeg blitt rimelig lei av å bo hjemme, så jeg kikka på en leilighet på Mosby i dag. Den falt ikke helt i smak, så jeg leiter videre:) Tar gjerne imot tips hvis du eller noen andre vet om noe greit som er ledig! Bor du hjemme eller for deg selv? Vet du om det er noe sted som alenemødre pleier å treffes i kr.sand?
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Var ikke meningen jeg skulle være anonym over her. Måtte le litt nå, jeg bor nemlig på Mosby! Verden er LITEN! Jeg leier hybelen hos foreldrene mine, veldig greit foreløpig.. Men merker selvsagt at det hadde vært utrolig greit å ha noe litt større.. Hvor gammel er du og Noah? Jeg er 22 og Emilie er 14 måneder imorgen Jeg er ikke helt sikker på om det finnes noe treff for alene-mødre, men det hadde jo vært utrolig koselig! Så det kunne vi jo fått i gang
Janne&Noah Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Så du bor på mosby? Så vittig! Jo jeg kikket på leilighet i nærheten av jernbanen, der med rema 1000. Var en kjeller, så jeg savnet dagslys. Åsså var jeg litt redd for å bli ensom når jeg ikke kjenner noen der... En ting jeg og mamma lurte litt på, kan jo spørre deg. Finnes det noe sentrum der? Vi "fant" liksom ikke noe, hehe! Jeg er like gammel som deg, 22, og Noah er 3 mnd:) Det hadde vært gøy å vært flere alenemødre, kunne gått på kafe og sånn!
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Det var jo egentlig kjempe morsomt Jeg bor på Høietun (om det sa deg noe? Ligger i retningen mot evje ihvertfall) Ja, det med dagslys er jeg enig i! Har selv bodd i kjellerleilighet, og jeg følte jeg bodde i en boks (det hjelper jo ikke at jeg er livredd edderkopper da, de elsker jo kjellere) Det er jo 15 min med bil til KrSand sentrum, og omtrent det samme til Vennesla sentrum.. Det eneste vi har å skryte av på Mosby er dessverre bare matbutikk og bensinstasjon Hvor bor du nå?
Janne&Noah Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2006 Hehe, vi har og bare matbutikk og bensinstasjon! Nei forresten har jo kroa og banken da:) Jeg kommer fra Åseral og bor der nå hjemme hos mamma. De siste årene har jeg bodd på hybel og studert i kr.sand. Kjempe rart å bo hjemme etter noen år ute for meg selv! Men jeg fikk en skikkelig bajas, urolig unge, så mamma har vært veeeeldig god å ha! Jobber du, studerer, er du hjemmeværende? Nå har lillegutt endelig blitt kvitt kolikken sin, så nå skal jeg prøve å nyte resten av permisjonstiden før det er fatt på studiene igjen. Hvordan gikk det for deg de første månedene med Emilie?
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Oi, kolikk! Det slapp jeg unna, det må være fryktelig slitsomt, spesielt når man er alene? Jeg studerer gjennom NKI fjernundervisning, helse og sosial! Planen er hjelpepleier Håper å skulle ut i lære når Emilie skal i barnehagen (3 år) Jeg har vært utrolig heldig hele tiden jeg, hun har vært så snill! Når hun var bitteliten var hun våken for mat og kos, så sovnet hun igjen. Men hun tar det igjen nå da! Nå er soving veldig veldig kjedelig, og det gøyeste er å ta mamma i hånda og løpe 20 runder rundt kjøkkenet.. Har du noe hjemmeside?
Janne&Noah Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2006 Hei igjen! Jo det har vært (og er) utroooooolig tøft. Nå er han mye mye bedre, men nå kommer på en måte mine reaksjoner. Men tenker som så at vi er igjennom den verste kneiken nå da:) I dag hadde han en liten bursdag, 3 mnd, så det feiret vi med å ta et par vaksiner! Syntes det var litt acv en bursdagspresang! Men det gikk greit, satser på at vi ikke merker noe mer til det. 20 runder rundt kjøkkenet, hehe! Hørtes jo koselig ut da! Har du vært hjemme med henne helt til nå? Jeg kunne ønske jeg hadde hatt han lenger hjemme, men han må i barnehagen når han er ett år. Jeg har ikke hjemmeside, er vel kanskje litt sånn ikke heeelt teknisk av meg;) Har du hjemmeside?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå