Top of the hill Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Lurer bare på hvor i all verden du har fått den prisen, jeg synes det var en utrolig BRA pris! Vi har vært rundt til 3-4 forskjellige fotografer og de skal ha like mye, bare for å ta bilder på en plass, skal vi ta bilder i studio, og ute blir det dyrere! Ja, så er gjerne vi litt kresne, har bare vært hos de flinkeste(synes vi) fotografene i området...så derfor er jeg litt nysgjerrig på hvor i dette landet det ermulig å få så billige fotografer...?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Var nok meg det da. Billig??? Nei det synes jeg da absolutt ikke. men hørte med andre fotografer også, men synes jeg fikk mindre for pengen der, og da skulle de ha extra for å ta ut, extra hvis vi ville ha med forlovere, brudepike/svenn osv, og langt ifra så fine album. Har kun hørt med de kjente fotografene, Fame, Schrøder, Studio G. Dette er i Trondheim. Men synes vi får mye for pengene, og resultatet så utrolig bra ut. Får ikke både ute og inne da. Han kommer til kirken og tar bilder før, under og etter vielsen. Får ha med så mange vi vil etter vielsen utenfor kirken, så drar vi en annan plass og tar de såkalte bryllupsbildene (har reserveplan og kan ta inne om været blir dårlig selvsagt). Du skulle sett det lekre albumet altså!!! i tillegg får vi leie hvit, litt gammeldags stilig limousin rimelig derfra.
FruMamma med nr 2 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Vi tok våre bilder hos Studio G i Trheim og er veldig fornøyde med resultatet. Syns helt klart det var verd prisen. Fotografer i byer er nok dyrere enn på "landet" tror jeg.
kristine26 Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Vi betalte 4000 vi på Holde Foto i Hokksund(ved Drammen) og de er kjent for bra bilder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå