Hufsla Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 noen som vet om det finnes html koder på barnesanger?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 nei men e veit korsn du om gjør sang til html koda. treng du enda hjelp?
Hame ble født Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei lillemann sin mamma Ja takk, hvordan kan jeg gjøre det.?
Hufsla Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 ja, det ville jo hjelpe:-) Da kan jeg vel bare legge den koden i boksen?
Hame ble født Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 hvilken code, hvor jeg kan skaffe coder???
Hufsla Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2006 html-koder. Det er til musikk, klokker o.l. Er ikke så god til å forklare. Dersom du ser noen som har musikk så kan du trykke på linken der og komme opp på ei side som har koder til forskjellige sanger som du legger i en html-boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå