Gå til innhold

endelig mamma-prinsesse 19/9. er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei =0)

hvordan er det med ryggen din nå da??

er du bedre?

håper det.leste prinsessa fikk magevondt?!

sier bare....offameg....

noe er det hele tiden gitt. =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla hennes har hatt litt forstoppelse, men hun sier det er bra med dem:) (sms tidligere i dag)

Håper å få vite litt mer og se dem til uka...

Og Endelig Mamma; hvis dere kommer en tur; noen speseille ønsker til lunsj eller? Og hva kan du ikke spise? (her er paprika og rå løk samt kålrabi helt ut...)

Skrevet

det var ikke bra.forstoppelse er noe d"""" ja =0/

hils god bedring fra meg da=0)

morro å se nicket ditt igjen,hehe.

innmari stilt etter bim på enkelte.synd det.

Skrevet

Er så mye større her inne:)

Er aktiv på treffsiden på Buskerud jeg, og på 3 trim på BiM for der er jo hele gjengen jeg ble kjent med når jeg var gravid...

Moro å se igjen kjente her ja, har jo sett Dodge og Fertila har vimset innom en gang i blandt...

Men er jo ikke bare enkelt å være førstegangs, har ikke fullt så mye tid lengre liksom;) hehe... Og ting er jo overhode ikke som man trodde de skulle være!

Har skjønt ting er bra med deg etter innlegg her om dagen, hvordan tar de store barna det med den lille? Synes de det er moro?

Skrevet

Næmen er det fanklubben min, hihi;) Kos å bli etterlyst da. Blir lite dib for tiden, har kavet litt for å holde hodet over vann i det siste;)

Andrea har hatt forstoppelse, *bære-og-bysse*, mammaen har utviklet bavianarmer *og en liten porsjon galskap* osv.. Hun har endelig kvittet seg med pillene i magen sin, og har normalbæsj igjen, og jeg er overlykkelig! I kveld skriker hun ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra:)

Så hun har virkelig tatt mesteparten av tiden min i det siste. Så har bestevenninnen min fått barn, 5 uker før tiden, så jeg har flydd rundt meg selv her, og bare surret, helt til jeg var sikker på at alt var bra med de... Men nå tror jeg det løsner, kanskje jeg rekker å dibbe litt igjen.

Hvordan går det med attpåklatten og mammaen da??

Skrevet

Endelig mamma- Prinsesse 19/9 Hei hei =) Tenkte jeg skulle si hallo når jeg så et innlegg fra deg :)

Skrevet

Heihei vennen:)

vet du, jeg er nå Endelig klok av skade, og spiser kun medbrakt;) Ikke tenk på det du!

Her er det meste ut, tror jeg, men blir ikke klok. Har prøvd litt ny strategi nå, så kan hende at kostholdet er helt annerledes til uka:) Hvis jeg tar meg en tur, kommer jeg jo pga dere, ikke maten...

*neida-mat finnes ikke viktig, er egentlig oppskrytt i sin helhet*

Skrevet

Næmen så kos! Er det bare kjentfolk på denne tråden gitt!! HVordan står det til med vesle-EnJente da?

Skrevet

yeh =0))

fan klubben er her vettu,hehe

må jo skravle litt innimellom.skjønner jo at jeg har alt for god tid...

så godt hun er bedre.ingenting er verre enn forstoppelse.grøss....

joa,vi har det bra nå.han fikk jo feber,og da han ble feberfri sprakk trommehinnene.verket randt..ikke skreik han eller noe.legen ville ikke gi penecelin...sjøl fikk jeg lungebetennelse og lå langflat i senga i nesten to uker før jeg kvikna til.(mannen trua med lege nok en gang)

da tussla jeg opp.er nesten helt ok,men hva skjer...jo,jeg fikk betennelse i ei tann,og har den kulen på kjeven!!!!! tar aldri slutt dette.

typisk når jeg skal på julegrantenning søndag.men har det ikke gådd ned,ja da holder jeg meg hjemme=0/

skal til legen i morgen med jr,siden ørene verker ennå.aner ikke om jeg tørr vise meg blandt folk jeg da...aaaargh...

5 uker for tidlig går som regel greit.men man blir redd som fy.godt di har det bra nå da =0)

sliter litt med jr.våkner kl 5 hver enda morra.må trø i han smokken noen ganger,så blir det stilt.men jeg vil helst sove,hehe

håper han snart finner ut at han kan hoppe over det klokkslettet...

Skrevet

glemte jo å svare deg tillab....

joda,di store koser seg enormt med lillebror.

å så har vi jo barnebarnet også,så tvillingene får en hver å kose med.praktisk,og slipper krangel,hehe

Skrevet

Isjameg, ikke hatt det lett dere... Hvorfor sprakk trommehinnene da? Æsj, det må ha vært både vondt og ekkelt..

Lungebetennelse, det har jeg heldigvis tilgode å ha.. Og så tanna... Nei uff, gir meg over her jeg. Oi, gulp..

Skrevet

Hei igjen :) Jo ser du har sett tråden min angående vekt på datteren min. Er litt drittlei hs nå kan en si hehe ! (men overlever for det). Jeg tror nemlig at hun har det kjempebra, spiser, er glad, smiler så og si heeele dagen, og utvikler seg HELT fint på alle områder. Forutenom at hs ønsker at hun veide mer. Hun får ALL maten hun ønsker, spiser kjempemye og jeg kan ikke tro at hun skulle spist mer. Virkelig ikke, så jeg synes de skal være litt forsiktige med å overdrive så veldig når de følger "kurvene" sine. Hs bryr seg mer om vekten enn andre ting som motorikk, trøske, feber, forkjølelse osv. Reagerer litt på det bare.. !

Der da ? Alt bra ? Ser du hengte deg på den debatten om ks under her ! Jeg bare MÅÅÅÅTTE svare på den jeg hehe ! Forsvare oss keisersnittere litt. Ikke er vi ego og iallefall ikke feige ! Huff ! FOR ET KOSELIG FORUM :P

Bra du er her iallefall :)

KLEM KLEM !

Skrevet

det eneste som mangler er ja....gulp....!!!!

er vel derfor han hadde feber.men vi trykte på ørene uten at han hadde vondt,så da trodde vi det kun var feber.merka det med at verke randt en morgen.men legen ville ikke gi annet enn paraset.får se hva han finner ut i morgen.

fikk vel lungebetennelse av det viruset som vi hadde her.var et sånn agresivt et mente legen.er glad det er over jeg.gurimalla jeg var sjuk.urgh...håper det aldri skjer igjen.

tanna er kun ute etter bråk.helt sikkert.unte meg vel ikke å bli helt uten plager nå¨.men jeg skal endelig vise den dustetanna jeg....=0)

er ikke vondt,kun ekkelt med den kulen på kjeven.å ikke lite dumt da....

Skrevet

EnJente m EnJente !

Ikke la helsesøster bestemme hva som er normalt for dere er mitt råd. Skjønner for så vidt hs, for snuppa di er litt liten, men som vi alle vet; statistikk er kun statistikk, det finnes få mennesker som er helt gjennomsnittlige. Noen babyer er store, andre er små. Helt enig i at det fokuseres mye på babyens vekt, og lite på andre ting til tider..

Her er det bra, har ikke kommet igang å bearbeide fødselsangst osv enda, mangler tilbud. Men det kommer vel.. Er litt ivrig etter å utvikle meg litt på den fronten:) Ellers er det bra, Andrea er endelig ferdig med en god porsjon hyl-og-skrik, ser bedre ut i kveld:) Hun har begynt å sove lenger av gangen om natta, første soveøkt kan være opptil 6 timer (før var det natt-pupp hver 3.time)

Her er hs nesten motsatt, foreslår at jeg prøver med vann og sånn, hihi.. Lille bolla mi har blitt 56 cm og 5,5kg. Så har man ikke det ene problemet, har man gjerne det motsatte...

Ja, ble litt provosert ang ks, nå beklaget hun jo mye av det senere da.. Men generelt synes jeg det er mange "huleboer-ur-kvinner" som mener ks er kun for de som har en fysisk grunn, aller helst for smalt bekken.. Psykiske årsaker er ikke så stuerent...

Nå er det snart leggetid her, for alle sammen;) Orker ikke natterangling lenger..

Stor klem til deg, prates vel mer en dag, må oppdatere nettsiden litt, så er sikkert på msn snart:)

Skrevet

Uff, gir meg over av dere:) Håper du får litt hjelp til ting og tang av mannen din, for det hørtes ganske slitsomt ut.. Lov meg at du drar til tannlegen og sjekker da..

Uff, er utslitt jeg, må legge meg og oss nå:) Ble ikke lange praten, men vi får heller ta det igjen. Flott nettside av godguttene forresten:)

Skrevet

skal krype til køys jeg også.er på tide kjenner jeg,hehe

min flax er slik den,haha..mannen fikk virkelig prøvd seg da jeg lå til sengs...å nå prøver jeg å komme til buns i skittentøyskurven =0)

han hjelper til,innimellom.er flink med ungene,det skal han ha =)

skal få legen til å ordne pencelin til meg.er ikke annet enn betennelse,så det hjelper vel.

så du har titta ja?? hehe. ikke akkurat proff.men morro å lage da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...