Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Håper det verste er overstått nå ) Fødte den skjønneste lille jente (ikke altfor liten da;50cm og 4030g) den 16.november. Fødselen gikk helt fint uten komplikasjoner. Komplikasjoner kom først 10 dager senere. Da ble jeg sendt fra legevakt rett på sykehus for operasjon. Glad som jeg var etter fødsel at jeg slapp unna sying denne gang og sitter jeg nå likevel her på skeive med vondt etter operasjon. Men prøver å nyte tiden med mitt 7. lille under. Hun er en meget kravstor liten frøken så fritidsproblemer kommer jeg neppe til å ha fremover ) Gikk vekk fra nicket mitt: moncha, for jeg synes lucky7 passer så mye bedre nå som jeg er 7 barnsmor :-)
Karomamma Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer så masse med jenta!! Håper du er i bedre form nå. Og så sjubarnsmamma da gitt - all ære til deg!! Velkommen hit, det er bare å sette i gang å dibbe
dritgrei hei hei! Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer med nr 7!!!!!!! Jeg er imponert! operasjoner i barseltiden står vel ikke øverst på ønskelista, men det er godt å se at du er her i alle fall, det betyr kanskje at du er på bedringens vei??? jeg håper deg for deg i alle fall! tusle tusle... er er det fint å være i alle fall... den eneste vi mangler er en felles peis! god bedring fortsatt! klem fra
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 hei =0) vælkømmen hit,,, her er det garantert koselig å være =0) 7 unger.....jeg beundrer deg gitt.har 5 selv,og akkurat nå er jeg glad det kun er en under skolealder her,hehe husker nicket ditt,så nå er det å printe inn det nye på hardisken min..men den må sveives i gang til tider. god bedring,og kos deg med frøkena =0)
♥Snulder Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer og velkommen. Synes jeg er flink som har bært og født 5 barn jeg... Tar av meg hatten for deg!!
Maud Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Velkommen hit og gratulerer med den siste. Da er Snehvit, prinsen og de syv dvergene komplett. Jeg tar av meg hatten for noen med så stor produksjon!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Tusen takk alle sammen :-) Fint å se flere med mange barn og. Er dessverre ingen prins til stede her, han ville heller leke seg med andre damer og stakk. Men vi andre koser oss )
fru <3 Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Hei velkommen hit og gratulerer med lillefrøkna, må si jeg er meget imponert over deg!!! =0) Mh.. vet ikke om jeg missforstod men er det pappaen som har stukket og latt deg tilbake med 7 kjekke barn?
Urtete Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer så mye med lillejenta!!! :-) 7 barn - JØSS , jeg er mektig imponert!!! )
Superlis Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Velkommen hit til dette koslige sted,en hybel for oss en hybel for deg hehe! Mektig imponert over deg 7 barns mor! Jeg har selv 4 og er imponert over meg selv.....Velkommen,velkommen:=)
Trollmora Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer sååå mye med nr 7! Kjempeimponerende synes ei med bare 2 )
hypersusmor Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 7 barn, det er voldsomt imponerende, synes jeg som bare har en. Gratulerer med tulla og velkommen :-)) ...håper du slipper å sitte på skeiva om ikke så alt for lenge...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2006 #13 Skrevet 30. november 2006 Wow, du er flink!!! Gratulerer med vel overstått - til slutt..... og VELKOMMEN inn hit! Her er det rause og kloke jenter som samles, med hver sin ryggsekk med bagasje i :-)) Jeg er imponert, og prinser, ja de finnes det da flere av - det vet jeg:-)) Så lykke til på ferden, med store og små:-)
Maud Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 Snehvit og de syv dverger og ingen prins?! Det er det verste jeg har hørt. Jeg syntes synd på meg da storebror var baby og pappa'n fant en annen dame samme uke som storebror ble født. Syv barn alene det er umenneskelig. Håper det er en far eller to i bildet som avlaster deg litt.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer så masse med vidunder nr 7, lucky7!!!! Du er hjertelig velkommen inn hit i varmen! Og du har hvertfall ikke en prins som blir sur om du er her for mye ;-))) Og hvis du blir så hekta som oss andre... ja, da kan du bare glemme fritidsaktiviteter og sysler du eventuelt drev med før. Sove om natten? Nei, da dibbes det... Her kan du både fnise og tøve, le og gråte... En varm, raus, humoristisk, respektfull og inkluderende gjeng av kloke modenmammaer møter deg her!!!!
Ronja65 Skrevet 30. november 2006 #16 Skrevet 30. november 2006 Så flott. 7 deilige unger:-) Selv har jeg bare fire. Men far han maser om en lillebror... Jeg er fortsatt i tenkeboksen:-) Kos deg masser og god bedring til deg.
Gummelillan Skrevet 30. november 2006 #17 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer så masse! Og velkommen hit inn til oss. Her har vi det så hyggelig at du lett kan bli hektet ;-) Men med 7 unger å ta deg av løser det seg selv, kanskje?! God bedring også. Hørtes ikke godt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå