Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hmmm...helt tåpelig spørsmål altså... Men dere ser, jeg har og forsøkt det, men det kom ikke mye ut. Var liksom sånn små "korn" som satte seg fast i hullene i tuten og dermed stoppet det helt opp-ingenting kom ut. Hvordan klarer dere dette? Jeg bruker avent med 2 hull, hvis det har noe å si....
Bare jeg er meg :o) Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg gir sviskesaft med engangs sprøyte og det funker kjempefint.Smatter den i seg. Han har fått tran av slik sprøyte siden han var 4 uker så er godt vandt med den:)
Moneric Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg blander den med litt vann. Det er jo også forskjellig åpning på flasketutene. Kanskje du burde kjøpe en med større åpning/som er beregnet på større barn.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Har klippet litt større hull i smokken jeg da,nå drikker han og hullet blir ikke tett.
mai mammaen til to Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 jeg gir det med skje..eller på glass... datteren min tar ikke flaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå