Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg og pappan til gutten min har vært sammen i ca 4 måneder nå... Vi bor vær for oss, å prøver bare fortsatt, er mye turbulens nå og fra før.. men ting er bedre en før.. Vi har ikke gidd beskjed til trygdekontoret, da vi ikke deler noe på økonomien eller noe slikt.. Visst ting ordner seg kommer jeg jo selvsakt til å gi beskjed, men sånn som ting er nå så synes jeg det er for "vaglete" for at det er noe behov for å gi beskjed.. Jeg er jo veldig gla for at dette skjer, og vi har det veldig bra, men er veldig redd for at det skal bli ødelagt igjen.. Jeg er veldig gla i han, og an og barnet vårt har begynnt å få go kontakt og slikt.. (han hadde ikke noe kontakt med verken meg eller barnet før i sommer) Barnet er bare 15 måneder. Er også kjekt at han er så liten enda, å ikke skjønner ting helt enda.. Noen som har vært oppi dette, noen som kansje har synspunkt/tips?
pøber´n & je Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Håper ikke trygdekontoret finner det ut da.
mamman&andrea Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Trygdekontoret har ingenting med om dere er kjærester, så lenge dere ikke bor sammen. Ingen kan bevise at dere er kjærester om det skulle bli stilt spørsmål. Håper det ordner seg for dere, det hadde jo vært kjempe flott for både dere og barnet. Har vell egentlig ikke så mange råd, unntatt å holde barnet utenfor deres dårlige perioder. Men det gjør vell de fleste fornuftige mennesker
pøber´n & je Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Er man kjæreste med barnefar har man ikke krav på no støtte. Det gjelder sjøl om man ikke er samboer medn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå