Tobarnsmamman :) Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Noen som kan forklare meg hvordan jeg lager en ny side på en eksisterende side. F.eks på hovedsiden står det en side som heter bilder. og inn på den siden skulle jeg gjerne ha fått laget flere sider i kategorier måneder f.eks. For når jeg har oppe bilde siden og trykker på new page kommer den nye siden på hovedsiden. Litt vanskelig å forklare men håper dere forstår?
Sanna&Simen Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Du lager e ny side ved å trykke på page. Deretter linker du den nye siden til den allerede eksisterende siden ved en"knapp"/Button eller et bilde eller skrift: klikk på blyanten til høyre på bildet. Der kan du velge en av sidene dine Choose an album or an page står det, bla til du finner den sida du vil ha.Håper du skjønte hva jeg mente!
Tobarnsmamman :) Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Takk for svar. Tror jeg skjønte hva du mente. men når jeg prøvde det så tror jeg ikke det var det jeg mente. Jeg ville ha en ny side innpå en allerede opprettet side. Altså ikkje hovedsiden men f. eks. inn på siden med bilder f.eks. skjønner..?? Vanskelig å forklare synes jeg,
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Du må (tror jeg) lage en side på førstesida.. Men du kan linke den fra en annen side.. Det er ihvertfall sånn jeg gjør det... Hvis du feks. har en buttoms eller bare tekst på side 2.. kan du legge til den 3. sida der.. Hmm.. skjønte du det?
Tobarnsmamman :) Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Takk for svar!! Nå skjønte jeg det og jegt fikk det til tusen takk. Det var en lettelse. Hehe
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Hehe.. leser hva jeg har skrivet.. huff.. Bra du skjønte det.. tror ikke jeg hadde skjønt det.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå