Little Miss Naughty Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 tenkte det var bedre å starte en ny tråd! Så hyggelig at det er flere av oss her i byn.Jeg har begynt og jobbe igjen men er denne uka hjemme med en syk lille snuppe.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg er hjemme fortsatt, så jeg har gode dager. Dvs vi har vært syke i flere omganger her, så det er deilig nå når vi alle er friske igjen. Nå skal vi straks ned på Jekta en tur og shoppe litt. Deilig å gjøre slikt når det ikke er stappfullt med folk i butikkene ;o) Er snuppa di veldig syk?
Little Miss Naughty Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Nei da, hun er bare forkjølet + øyebetennelse. Håper hun kan gå til barnehagen i morgen. De skal ha bakedag. Hadde faktisk tenkt meg en liten tur ned på Jekta jeg også. Vi begynner begge å bli litt gale av å være inne hele dagen. Har et parjulegaver som må kjøpes.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Var dere på Jekta? Vi fikk handlet både det vi trengte og litt til...;o) Heldigvis var det ikke så enormt med folk der, så det gikk veldig greit. Jeg klarte å skaffe en tøff julekalender til meg selv, tror jeg. Så nå gleder jeg meg også til i morgen! )
Little Miss Naughty Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 Syke snuppisen sov så lenge så vi rakk ikke Jekta før storebror skulle hentes. Men han og jeg tok det igjen nå i kveld etter barne-TV - litt mat og litt julegaver ble det på oss. Nokså stille var det også. Hvor fikk du tak i kalender til deg selv????
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Hehe...en veldig søt jente i Vita-butikken tilbød seg å lage en kalender til meg ;o) Vi avtalte bare prisen først, og så kom jeg tilbake etter en halvtime. Da hadde hun pakket inn 24 små pakker til meg. Jeg har lovet på tro og ære at jeg ikke skal kikke på kassalappen ;o) Så nå gleder jeg meg også til kalender. Jeg har ikke hatt kalender siden jeg var liten jente, og det begynner jo å bli et par år siden...) Litt barnslig kanskje, men jeg ble i veldig godt humør av det! )
Little Miss Naughty Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Så snillt gjort. De er veldig hyggelige og hjelpsomme på den Vita butikken. Nå er jeg spent. Fikk du noe fint i dag???
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Ja, jeg ble veldig overrasket av servicen og humøret til de ansatte der. Jeg fikk noen filer i dag, men det trengte jeg sikkert! ) Snart helg og det skal bli deilig kjenner jeg. Det er forresten fjøsnisser på Berg i helga. Skal dere dit?
Little Miss Naughty Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2006 Fikk du flere fine ting i kalendergave i helga? Rakk ikke Berg i dag.Hørte det var fullt der. Har hatt en busy helg med rydding, julepynting etc. + en tur ut på byn på fredag - lenge siden sist. Klarte tom å kome meg på trening i dag - første gang på lenge så jeg blir nok veldig støl i morra. God natt
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Hehe...ja, det er gøy å åpne den kalenderen min. Jeg har fått fotskrubbmiddel og hårkur og en våtserviett med selvbruningskrem på. Så nå må jeg snart låse meg inn på badet og ha spadag! ) Det var enormt med folk som skulle hilse på fjøsnissene, men vi hadde det koselig likevel. Seksåringen fikk ri litt på en hest og jeg tok jentene med en tur i en hundeslede. Det var veldig moro! Bra for julestemningen min! ;o) Så flink du er som trener. Jeg tenker bare på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå