Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 I papirene står det at man ikke kan ha hatt samboer i mer enn 12 av de siste 18 mnd??? Sambo flytter ut til helga, og jeg sitter her med leilighet og MYE mer utgifter enn inntekter, to små barn..Og ja, Jeg bare MÅÅÅ få den støtta! Ellers så må vi selge, flytte...sukk:-(( Jeg har jo hatt samboer i 18 av de site 18 mnd jeg da...Er det mulighet for å få det innfridd???
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Tror det bare gjelder når en flytter sammen med en annen enn barnets far. Da mister en rettigheter som enslig forelder. Når to med barn sammen flytter fra hverandre gjelder ikke den regelen. Da får du OS så lenge du er innenfor grensen med alderen til barnet/barna. Jeg fikk selv OS da jeg ble separert.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Ikke noe problem, som hun over sier så er det bare om du har bodd sammen med en annen enn barnefaren. Lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Det gjelder for de som er alene, OG som finner seg en kjæreste. Dersom dere er kjærester og bor sammen i mer enn 12 mnd mister du os
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Tusen takk for svar alle sammen! Hvilken grense er det i forhold til alder på barna da? De er 1 pg 4 år gamle.. HI
sprængpupp Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 stemmer det som de over sier,, ¨å du får os osv for den minste av barnet i opptill 3 år
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Eller 5 år om du er under utdanning + ytterligere 6 mnd om du er jobbsøker etter det.
mamman&andrea Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Jeg kan ikke reglene helt. Men vet svigerinna mi måtte gå 3 måneder uten noenting, når mannen flytta ut og de separerte seg. Måtte leve på foreldrene disse månedene med tre barn under 8 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå