små Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Fikk så koselig hilsen i gjesteboken, med beskjed om å hente en award...meeeen, hvordan? hva? hæ?
marianne3108 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Hei! Du går til den siden som du har fått beskjed om at den ligger, lagrer bilde og laster den opp på siden din som et vanlig bilde... Håper du får det til
små Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2006 ahh, så det er bare å gjøre som du gjør når du !stjeler" dill-dall? ahh, I see.. hehe takker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå