Gå til innhold

Nei nå altså!!!!!!!!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg dere driver altfor mye med juleforberedelser!!! Og det på bekostning av Dibbinga!!!!! Det er ikke på langt nær så mye aktivitet her nå som da det kokte som værst... Litt luft ut av ballongen etter dibbefesten, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, jeg har kun bestillt julekorten.... men ikke skrivit dem....Det vet man jo ikke om det blir av? Skal prøve i hvertfall.

Ifjor sendte jeg ikke ut et eneste et. Så det er nok spørs om jeg får noen i år????

Skrevet

litt jul, litt jobb, litt kos, men mest av alt en angst som følger med avhengighet... kanskje fler enn meg kjenner litt på avhengigheten????????he he he... vi ler av det og tuller med det, men jeg tenker av og til at hvis jeg hadde brukt energien "live" så hadde jeg sikkert hatt det hyggelig med levende mennesker også...

jeg vedder på at vi i januar sloss om å få ligge øverst på listen igjen ;-)

klem fra en lettere paranoid

Skrevet

Vært hos søsteren min, og der var det ingen juleforberedelser. Bare en deilig middag, god samtale og en rimelig skrudd film (som het Mother og gikk på dansk tv1) Jøssoghjælp sier nå jeg.....handlet om en mor i 60 årene som innledet et seksuelt forhold til kjæresten til datteren..........urk..........usjåfy.....

Vi var vel igrunn enige om at vi ikke helt så for oss vår egen mor i samme setting.............orker egentlig ikke en gang å tenke tanken....;-(

Skrevet

Neimen lilleTrollet, hør på Trollmor nå:

Jeg skviser inn dibbing så godt jeg kan med fare for dårlig samvittighet. Jobben er ikke supereffektiv, kalendergavene er ikke innpakket, adventspynten står i en kasse i kjelleren og lista med ting som skulle været gjort begynner å bli lengre enn langt.

Hva om alle baker en kakesort, ekstra stor porsjon, for deretter å dele med de andre dibberne? Da trenger vi ikke bake mer enn en sort samtidig som vå får fylt opp skapet med forskjellige kaker. Tenker det blir bedre tid på dibbing hvis vi kan hjelpe hverandre litt.

Uansett så lover jeg å komme strekere tilbake!

Skrevet

Jeg har lurt på det samme. Kanskje det ikke var så hyggelig å treffes slik at de ikke oppsøker oss lenger? Eller kanskje det snarere var så hyggelig å treffes at det å sitte her er et for dårlig substitutt?

Regner med at det tar seg opp etter hvert. Etter jul, da får vi god tid alle sammen!

Skrevet

Ja, det har du rett i, her er det juleforberedelser på høyt nivå

I går sjoget jeg avgårde halv fem og jobbet meg oppover sentrum fra Nationaltheatret til Storgata. Puh! Glemte å skifte sko også, så jeg trasket med kjempehøye hæler, au au au!

Men.... i kjent phantomet-stil hadde jeg veska full av velorganiserte lister og vips så er nesten alt i hus:

- all julepynten som manglet

- liftgardin med julemønster til kjøkkenet

- masse julegaver (mangler nå kun 3)

- ullundertøy til Karosnuppa

- kul lilla skjorte og slips til pappaen

- nye sorte støvletter til meg (par nummer 13!!)

- tøffe partysko og sort skjørt til mor

Bra ikke sant? Og det beste er at nå kan vi kose oss i helgen med pinnekjøttmiddag, julegrantenning og alt mulig :)

Med vennlig hilsen

Direktør for Avd. Selvskryt

Skrevet

Jobbing og dibbing går dårlig sammen.......

Har egentlig ikke tid til å jobbe jeg! :-)

Kan jo nesten få dibbe-abstinenser, vettu!!! :-)))

Skrevet

Kjære Tonetrollet! Her i heimen kastes det ikke bort tid på juleforberedelser før man må... Dvs siste uka før jul! Dermed så har jeg en del fritid til dibbing... Og med fritid mener jeg tiden da jeg ikke må kjøre/hente barn, gjete to 14 mnd gamle villstyringer, løpe etter en halvsyk og smågretten 5 åring med spybøtta, og snørrfille..., kjerve kattungen ut av gardinene, for ikke å snakke om å skifte den stinkende bleiestumpen som står ved siden av meg akkurat nå...blææææ....

Har forresten aldri skjønt hva folk snakker om når de sier ord som "JULEFRED, STILLHET, RO...?!?!

Skrevet

Glemte at Oldemor som bor i underetg. har lagt seg til en ny måte å få oppmerksomhet på.... Hun banker krykka si hardt i taket helt til jeg kommer og lurer på hva som skjer.....

Skrevet

Hahahahaha!!!!!

Si meg - klarer du å se humoristisk på det, eller går det deg på nervene, Snulder??

:-))

Skrevet

Snulder, jeg lover herved å aldri mer klage over at du dibber lite!!!!!!! Heretter kan jeg heller si; Jeg kjeder meg litt.... Kan noen komme inn og leke med meg?

Skrevet

Hehe... nei ungene bråker så fælt at jeg nesten ikke hører noe uansett!! Min bestemor er straks 90 år, og har alltid vært en omsorgsfull, tilstedeværende bestemor! Tror ikke det er noe hun kan gjøre som ville irritere meg jeg!

Skrevet

Jeg tror jammen jeg dibber mer enn deg jeg Tonetrollet!! Men jeg leker gjerne med deg når du har tid også:)

Skrevet

Ser ikke sånn ut hvis jeg ser meg rundt meg... Men i morgen ettermiddag får jeg min svigerinne på overnattingsbesøk så da MÅ jeg være ferdig. Blir nok ikke sååå mye dibbing på meg kommende døgn, men lover å komme sterkt tilbake over helgen ;-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...