Gå til innhold

er dette mulig? så tidlig! gullfisk og bobling og sommerfugl...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mitt 3.barn. Er i dag 14+0 uker på vei og har allerede kjent disse deilige bevegelsene inni magen i noen dager. Er det mulig? synes at det er litt tidlig. Med første barn kjente jeg bevegelsene første gang i uke 18, og med forrige barn i uke 16.

Noen som har synspunkter? Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er mulig med nr 3 ja. En venninne med mange barn har merket liv tidligere og tidligere for hvert barn..

Deilig følelse!!!

Skrevet

Jeg er i dag 13+4 - har kjent "bobling" flere ganger i dag - kjent det tidligere også, men da bare en følelse som går over nesten før den kommer(",) Jeg er overbevisst om at det ikke er luft jeg kjenner!!(",) Dette er min andre graviditet - men det bor 2 stk inni magen min, kanskje det har noe å si??!(",)

Så ja - jeg tror absolutt du kjenner liv!

Skrevet

JIPPI!! det er så herlig, jeg blir så glad!!

Skrevet

Jeg er 13+1 og har kjent bobling helt sikkert i tre dager nå. Herrrrlig

Skrevet

Ja, det er nok det du merker. Jeg venter mitt andre og er 15+1 i dag, har kjent dette hver dag i en uke nå.. ;)

Skrevet

Jeg kjenner igjen dette fra de to forrige barna. Det begynner med bobling som kiler på innsida av skinnet. åh, det er nesten litt ekkelt også, må opp med hånden og klø. Kilingen er nesten god og irritabel på samme tid. =0)

Skrevet

13+4 idag jeg og, og har kjent bobling flere dager, men i dag var jeg 100% sikker på at dt var Småtten jeg kjente!

Skrevet

Hei

Det er nok mulig mummamø!

Jeg har faktisk kjent bevegelser siden uke 11 jeg ;-)

Nesten så jeg ikke tør å si det høyt!

Men jeg kjenner det hver dag - fra 2 ganger til enda fler.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...