Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 legen sier jeg har 1-2 cm åpning. Betyr det at slimproppen har gått meg hus forbi? I såfall trenger jeg jo ikke sjekke etter den hver gang jeg er på do...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Man trenger ikke se etter den uansett... Kan gå opptil en mnd fra slimproppen går til man føder
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Slimproppen og åpning har ingenting med hverandre å gjøre, så nei den trenger ikke å ha gått.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Men sitter ikke slimproppen "i åpningen"? Hvor er den i såfall og hvilken funksjon har den?
høygravid Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 jeg har aldri merket slimproppen. Vert gjennom 3 fødsler. aner ikke hvordan den ser ut eller hva slags funksjon den har
Leola Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Med meg gikk det aldri noen slimpropp første gang. Den kan jo gå både mnd og dager før fødsel og er ingen indikasjon på at fødselen er nær,så jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor folk er så opptatt av den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå