"Lille My" Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg er født 13.09.78 mannen min 28.12.78 Jeg lurer på om jeg er blitt gravid denne måneden eller når jeg blir det,hvor mange barn kan du se på meg og hvilke kjønn? Bamseklem fra lille meg TAKK!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hei Lille My! Håper det klaffer nå for dere, men jeg får opp januar her...(Men husk at ingen spådommer kan garanteres;0) Har dere barn fra før? Jeg får ihvertfall opp jente denne gang:0)
"Lille My" Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Hei på deg Chanelle2! Takk skal du ha Jeg har ei datter fra før.. Får du opp hvor mange barn jeg har i vente da?
"Lille My" Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 dytter litt til jeg da...kan du se hvor mange flere barn jeg vil få og om mitt neste svangerskap blir like tungt som det første? På forhånd takk!Kjempe takknemlig for at du valgte å spå meg første gang,love you girl
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Er litt lite dreven på å ense laangt inn i fremtiden, men mener her er tilsammen tre barn.. Kjenner sååå jentefølelse hos dere, men tror denne siste vil bli en liten gutt.. Lykke til!!
"Lille My" Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Tusen tusen takk for hjelpen altså!!!Tre er akkuratt det jeg drømmer om å få!Har oxå følelsen av at de to første blir jenter og den siste en liten gutt
"Lille My" Skrevet 29. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2006 Kan du oxå ta en kikk på karrieren min fremover?Blir det en utdannelse på meg og kommer samboeren min til å ha jobb i den nærmeste fremtid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå