Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 27. august 2008 #28 Skrevet 27. august 2008 dytter denne opp jeg;-)
miss_aimee Skrevet 29. august 2008 #30 Skrevet 29. august 2008 Menstruasjonen uteblir. Brystene blir ømme. Tretthet. Raskere sliten Fryser lett Humørsvingninger Mensmurring Nesten lignende vokseverk i kroppen Spenn/vondt i tennene Halsbrann Hyppige dobesøk for å tisse Kvalme Stikk i magen Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) Skiftende hard/løs mage Sukkertrang/sitrustrang Ekstra tørst og/eller sulten Overfølsom luktesans Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) Hodepine Alle disse har jeg... men negative tester...
jattepus Skrevet 30. august 2008 #32 Skrevet 30. august 2008 DISSE HAR JEG , MEN 5 NEGATIVE TESTER. Menstruasjonen uteblir.(i mitt tilfelle 13 dager) Tretthet. Raskere sliten Humørsvingninger Mensmurring Magekramper Nesten lignende vokseverk i kroppen Kvalme Stikk i magen Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) Skiftende hard/løs mage Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Ekstra tørst Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) Hodepine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå