Gå til innhold

Må flire av venninna mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har en baby på 8 mnd. Han er veldig tidlig ute med ting. Han krabber, setter seg opp selv, går på alle fire osv.

Sa til henne at jeg trodde at sønnen hennes ville begynne å gå tidlig i og med at han er så ivrig.

Fikk da til svar "gleder meg til han begynner å gå for da skal han få gå opp trappen selv".

Altså, hun bor i 3 etg. Det er 5 trapper å gå opp til leiligheten hennes.

Hun mente at da kunne hun gå opp med varene, hvis hun har handlet. Så kan han gå opp selv, mens hun pakker ut varene.

Prøvde pent å fortelle henne at han neppe klarer å gå opp alle de trappene med en gang han begynner å gå og at hun i så fall må holde han slik at han ikke detter bakover. Sa at hun ikke kan gå opp i leiligheten og la han styre i trappa alene. Men hun så bare dumt på meg.

Må jo flire litt av henne da : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, det var vel litt høye forventninger kanskje. Hadde ikke forventet det av min gutt. Jeg bor i 4. etasje og må nok bære i en god stund til ja : )

Skrevet

Venninna mi har en datter på 2 år som fint går opp og ned alle trappene selv. Må man lære dem det pga huset sitt er øverst, så må man :-) Barn lærer fort. De har bare regel om å holde seg fast og aldri løpe i trappen.

Skrevet

Tror kanskje huin sa det før hun fikk tenkt seg om hehe.

Jenta mi på 8 mnd går med gåstolen sin 8ikke oppi, men skyver den foran seg), og rundt bordet.... jeg ser bare på althun får tak i og må gjemme og styre på. Bra hun ser det positive i det, selv om det kanskje var litt vel høye forventninger hehe.

Gruer meg til trappa jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...