Gå til innhold

Folka her klarer ikke å bestemme seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig plagsomt med det der mage-mase styret nå. Bestemor mener jeg kommer til å få ungen i jula,mamma mener jeg har tvillinger fordi magen min er så stor,søskenbarnet mitt mener magen min ikke er stor i det hele tatt... Kan de ikke bare bestemme seg om en ting og mase om det i stedenfor?? ARGH. Eller bare ikke mase i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, folk liker som regel å ha rett. Spesielt hvis noen mener noe annet. Bare lukk øra du, og begynn å tralle når de begynner "maset" sitt, du. ;)

Skrevet

Puh, så pyton når folk maser sånn - er jo liksom fordi de bryr seg, men de burde skjønne når nok er nok.

Orker nesten ikke kontakt med familie og kjente i disse stunder jeg. Er jo bare mas "tjukka", "å herregud du har vokst" bla bla. Har tre uker igjen til fødselen, lagt på meg ti kilo ja, men det er jo bare magen. Jordmoren sier det hver gang jeg er der, her er det bare mage, kjempeflott etc.

Vet det er dumt å ta seg nær av det, men slet med mye mobbing som liten - var større (høyere enn alle gutta helt til ungdomsskolen) og også tyngre. Ikke feit, men større enn de andre med dertil mobbing i mange år.

Skrevet

Hvis noen kommenterer min størrelse, er det bare at jeg er lita...

Nå bryr ikke jeg meg så veldig om det, men det kan jo være at det er fordi jeg skulle ønske jeg hadde vært noen få kg mindre før jeg ble gravid. Så nå føler jeg meg jo slank....

Skrevet

Den beste kommentaren er jo: "Du er så diiiiiiiiiiiiiiiiiiger,sikker på at det ikke er tvillinger??" Sikkert mange som får den,som om folk ikke hat sett vanlige gravide damer før. Nesten så jeg får lyst til å bare mure meg inne til fødselen er overstått,så slipper jeg alt maset... Det er ikke bare kommentarene,men alt anna også."Hvordan går det med deg da,har ungen det bra,hva slags kjønn,hvilket navn,det navnet var ikke noe fint,du burde tenke på...." Kan de ikke bare bruke kjeften sin på noe mer interessant,som å sleike seg sjøl langt oppi #¤&"¤#(%)&/!!%##.

Smålig hormonell :P Vondt i ryggen i dag etter vaskedag i går.

Skrevet

uff... ikke greit..

Bare vent til poden(e) endelig er FØDT, da er diskusjonen om hvem den ligner.. helt utrolig hvem et nyfødt barn kan ligne på----

jeg har ikke sett det på mine egne engang!! men andre- ja de ser plutselig både smilehull, hakk i ører og krokete neser, skrukkete nakker osv...

Skrevet

*sukk* Og jeg som trodde det kom til å være ferdig når jeg ikke var gravid lenger... Men når du sier det så syne sjeg jeg hører svigermor allerede... "å,han ligner da på onkelen til Leif på farsiden,i alle fall det ene øret,men nesa har han kanksje etter han Tor,men han er jo en liten plugg da og det MÅ jo bare komme fra....." åh.... Nei og nei. :P

Skrevet

det er nesten det verste, husker jeg.. Så nå har jeg ørepropper mot alle innspillene utenfra. Folk tenker faktisk ikke mye med alle kommentarene sine bestandig.. Svigers er herlige, men mora mi er helt nedsnødd, stakkar :)

Skrevet

Hehe,svigermor kan innbille seg ting om hu blir fortalt det. Hu mente jeg var prikk lik den ene inngifta tanta mi.... Så hu kommer til å mase veldig mye om det tror jeg... Men hu er jo koselig ellers da. Er vel helst tanter og besteforeldre jeg gruer meg til :P Farmor er bare ondskapsfull,sikker på at hu kommer til å si at junior er stygg. Da kommer jeg til å slå. Hardt. :P

Skrevet

send junior på språkkurs til meg, skal jeg lære h*n å si "farmor er fæl" for det inneholder ikke så mye s'er og r'er som småtroll ikke klarer stave :) Så tenker jeg den onde gamle røya får noe å tygge på:)

Skrevet

Hehe,blir vel oldemor da,for junior sin del,min farmor :P Fælt å lære han å si det,ettersom mormor er så koselig og hu og blir oldemor :P Kunne sagt åse,men det er litt vanskelig å si :P

Skrevet

Dere kan få svigermor også billig. Hennes første barnebarn, og hva hadde hun å si? Jo, de utstående ørene kan sikkert opereres når han blir større...

Skrevet

oooo... Det er på sånne mennesker blind vold faktisk burde være lov... Er det ikke normalt at unger har utstående ører? Fordi på mange så vokser nese og ører fortere enn størrelsen på hodet? Jeg synes de fleste unger har utstående ører jeg :P Jeg kommer til å slenge ut slag i hytt og pine til slike kommentarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...