hypersusmor Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 ...å ikke begynne å tenke på juleforberedelsene. Her går det i ordning av brudekjole (som ikke skal se helt ut som en vanlig brudekjole), forsikringer, pass, paraplytrille, pakkeliste og "you name it". I tillegg er jeg innkalt på intervju på drømmejobben før vi reiser (om tre uker) og kanskje jeg slipper å gå tilbake til min kjedelige jobb når vi kommer hjem fra ferie i slutten av februar... ...men adventsstaken den skal frem, altså!
Espoir Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Oj! For en fin periode du er inne i i livet ditt! Håper du nyter det! Julen kan du konsentrere deg om til neste år. Krysser fingrene for at du får jobben.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Så spennende for deg! Både meg ferie, giftemål og intervju:-)) Masse masse lykke til - med alt sammen:-))) Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 .....skulle altså stå MED ferie, ikke meg.......rødme.....;-))
Trollmora Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Det høres ut som om du får en drømmejul så bare kos deg du! Hvit jul og nisser kan det bli ett annet år )
Karomamma Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Å du heldiggrisen Vi "snakket" akkurat om deg og barfotbryllupet ditt her om dagen, men det så du kanskje?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Noen får drømmereiser og drømmejobber... Andre er så heldige å få Attpåklatten... ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Ha ha ha ha ha, tonetrollet, så morsomt:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå