Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 I dag er det 8 dager siden lille William ble født:)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Så mange som hopper i dag da! Velkommen i hvertfall og grattis med ny baby!! William er så fint navn!
Jente89 ♥ Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Gratulerer med William - velkonne skal du være <3
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye:) Og velkommen i gjengen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå