Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 .....sambo har ferie og her har vi nå pusset vinduer og strøket og hengt opp julegardiner (altså ikke med nisser og reinsdyr, men litt dyprøde og gilde;-) Vasket kjøkkenskaper, og alle vinglass (noen av dem var faktisk støvet......hm.......drikker nok for lite vin om dagen...;-) og tatt over alle gulvene og tørket støv..........Hannah har vært våken hele tiden og vært med og "fikset" (dvs rive ned og rive ned igjen;-).....så nå er vi klare for en tur ut i solen, for plutselig blir det jo mørkt og snart skal jeg til søster og hjelpe til med litt ting og tang der :-) Ha en fin ettermiddag jenter............
Ronja65 Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Så flinke dere har vært:-) Jeg har også vært flink idag. Vært på Elexia og trent og babysvømming. I ettermiddag så skal jeg bli med datteren og selge lodd, for friidretten....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Flink du da!!! Jeg har ikke kommet meg ut ennå, for nå skulle vi visst spise litt også. Men Hannah sovnet som en stein og ligger ute i vognen sin som står på terrassen, ca 2 meter fra der jeg sitter nå:-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Oj!!!!! Nå ble jeg imponert altså!!! Så koselig å holde på sammen da ,;-)
Ronja65 Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Thyra har også sovet godt i flere timer ute i vognen i dag. Måtte vekke henne da jeg nesten ble engestelig for at hun ikke pustet. Hun er ikke helt i slaget med tanke på diareen hun har hatt siden igår. Heldigvis så gikk det bra på svømmingen, men vi måtte ta en puppepause. Heldigvis så har jeg hatt lit blåbærspurè fra sverige her hjemme, det ser ut som om det har hjelpt henne.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Håper hun er frisk igjen i morgen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå