Gå til innhold

jul i tøyengata.....hææææ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry men dette synes eg d e å ta d litt langt...

greit nok at detta e julekalender for voksne,og at det er en serie med "komikere" fra ulike kulturer,fint førr alle d,men ka med den reklamen på tv da? En som etterligne Jens Petrus,i samme hus,samme skomakergt og med samme stemme....eg vil heller at de ungene som tilfeldigvis ser dette heller skulle husket den ordentlige skomakergata som den va....

Ja ja hjelpe vel ik ka eg synes uansett ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er enig med deg...syns dette julekalender styret har tatt helt overhånd...jeg syns virkelig SYND i de barna som må vokse opp med dette dritt barnetv som finnes nå..

skulle ønske det gamle barnetv kom tilbake fra når jeg var liten...

DET var kos det..

Skrevet

godt ! godt !!!

Skrevet

Men det er da vel ment for voksne, ikke barn?

A la "Nissene på låven"?

Har ikke sett tv-reklamen jeg da, men synes ideen høres morsom ut.

Skrevet

ja er for voksne da..

jeg siktet til barne tv jeg da jeg skrev inn innlegget ovenfor...:)

Skrevet

Må bare spørre, pleier du å se på barne-tv? Synes nemlig det meste som går nå er veldig bra, mye av det er bedre enn det som var da jeg var liten.

Skrevet

nja ser når jeg er hjemme hos mamma,da lillesøster ser det..

nei jeg syns ikke dette er bra...men det er jo smak og behag dette da..:)

Skrevet

Eller en vanesak? Jeg likte heller ikke barne-tv i begynnelsen når eldstesønnen min begynte å se på det, men nå synes jeg mye er veldig bra. Klart jeg ikke liker alle seriene, synes f.eks Gnottene er til å få frysninger av, men hadde det på samme måte når det gjaldt Sesam stasjon, er alltid noe man liker og ikke liker, men generelt er det bra. Ingen vold, endel innbakt moral og masse morsomt for de små, og endel gamle kjenninger i oppdaterte varianter som Postman Pat, Brannmann Sam osv.

Skrevet

Om dette e en barnetv eller ikke e egentlig uvesentlig....sjøl om d e ment førr voksne så lar de fleste voksne ongan se det,og sjøl om de ikke får lov høre de om d fra eldre onga....e jo ingen stor deal....eg likte nissene på låven og andre slike morokalendere,men de trengte ik ha så dårli fantasi at de måtte "ødelegge" noe godt å gammelt....

Skrevet

er enig med deg nr3ivente...skjønner ikke at de kan parodiere skomakergata,det var jo kjempe koselig å det søsteste programmet..skjønner jo at noen kanskje syns dette er morro,men jeg syns egentli ikke det er så morsomt,syns også de ødelegger skomakergata..

Skrevet

Jeg elsker parodier jeg da.. men det er jo smak og behag.. ;)

Skrevet

halloooo det virker bare sååå morsomt jo!! :)

jeg gleder meg hvertfall til å se det...har selv flerkulturell bakgrunn, så jeg syns det blir morsomt å se hva de har funnet på.

det er jo ganske morro at de får frem kulturkollisjoner,misforståelser osv på en humoristisk måte... :)

jeg syns han Ali fra rikets røst er bare rååååkul!! stå på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...