Gå til innhold

Bilsete (samme som på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe bilsete til sønnen vår på 13 måneder. Hvilket sete er best? Jeg har skjønt at de bør sitte mot kjøreretningen. Hva har dere og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har BeSafe iZi Combi X1 og er veldig fornøyd med det.

Jeg tror dette var best i test.

Skrevet

Vi har Akta Graco Cosmic xtp og er veldig fornøyde. Vesla sitter høyt så hun ser ut, hun sitter stødig og godt, god sidestøtte til hode og det var forholdsvis enkelt å montere i bilen. Dette sete kan brukes begge veier og opp til ca 4 år.

Skrevet

Absolutt Akta Graco Cosmic! Det er langt i ryggen, så ungen kan sitte i det lenge, kan brukes bakovervendt opp til 18/25 kg, tar ikke så innmari stor plass og er et veldig trygt og godt sete... Veldig anbefalt :-) Men - det viktigste du må gjøre er å ta med deg bilen ned og prøve setene i den..! Et sete som sitter som støpt i min bil gjør ikke nødvendigvis det i din bil, det viktigste er at setet sitter godt, er bakovervendt og av en noenlunde kjent/anerkjent merke. Gode seter er Brio Zento, Briax Secura, Maxi Cosi Mobi (mener jeg det heter), Akta Graco Cosmic, Akta Graco DuoLogic, HTS Izi Kid og HTS Izi Combi... Både Maxi Cosi og HTS er forholdsvis korte i ryggen, så om du har en lang unge bør du kanskje velge et av de andre :-) Lykke til med valget!

Skrevet

singere disse to innleggene!

acta graco! ;o)

Skrevet

Jeg hadde kjøpt HTS sitt, det ble best i test. Acta graco kom et stykke ned på lista...

Skrevet

pga feilmontering.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...