Gå til innhold

Noen som vil rangere for meg?


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Mannen min har bittelitt problemer med navnet jeg helst vil ha, det er nemlig Vilje. Skjønner det, siden det kanskje er litt spesielt?

 

Så her er forslagene vi har da..

 

Vilje

Benedikte

Sigrid

 

Hvem av disse synes dere er finest?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes helt klart at Sigrid er fines fulgt av Vilje og så Benedikte.

 

Ville nok kanskje ha valt Silje eller Vilde istedet for Vilje.

 

Lykke til med navnevalget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt Vilje. Tenker hun skulle bli passe lei av å høre - du må vel ha viljen din du? du har din egen vilje osv.osv.

 

Sigrid er finere enn Benedikte. Ellers synes jeg Vilde var et bra alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er redd noen skal erte henne pga navnet ja. Derfor vurderer vi andre navn. Jeg liker også Sigrid bedre enn Benedikte. Men mannen min synes Benedikte er finest da.. hehe, skal ikke være lett nei!

 

Vi får kjøpe oss en navnbok tror jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville valgt Vilje hadde det ikke vært datteren til et nært vennepar av oss :( Det er nydelig og sterkt på samme tid.

 

Syns ikke du skal tenke på at det er for spesiellt. Det kommer mer og mer (nesten alle som heter, 42 stykker, det er født de siste fem-seks årene)

 

Dessuten er Vilja med A reneste motenavnet fortiden (142). Ihvertfall her på østlandet. Vi kjenner tre... og alle trodde de valgte et veldig uvanlig og rart navn ;) Om et par år er nok de aller aller fleste fortrolig med det navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg synest at Vilje er et nydelig navn!! Har en nabojente som heter det, hun er helt fortryllende!!

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar=)

 

Vilje er fortsatt min favoritt.. Vilde blir ikke det samme, ikke Silje heller.. Vilje betyr liksom mer - syns jeg da..

 

Men vi får se...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vilje er nyyydelig:) Vi vurderte Vilje på vår vesle, men vi endet opp med Liv<3

 

Jeg synes Vilje er kjempetøft, er ikke noe negativt å bli assisoert med en som har en sterk vilje, hvis du skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nettopp det du skriver LYkKe osv.. Jeg har mistet 3 spirer før. Og denne jenta som er i magen må ha viljestyrke siden hun fortsatt er i magen min..=) Derfor kom jeg på navnet Vilje.. Så for meg betyr det navnet mye..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid er fint

Vilje er ok, ville heller tatt Vilja som jeg føler er mer ett navn enn substantiv.

Benedikte er ikke helt min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...