Gå til innhold

hei

anette staiiiiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører kanskje til på sexdebatten,men er så lite respons der så jeg spør her..Jeg har ett lite problem,jeg klarer ikke ri mannen min,får det faktisk ikke til,kommer ikke inn i noen rytme liksom..litt flaut,da jeg føler det altid er han som må "jobbe" Hva skal jeg gjøre,vi har egentlig ett godt sex liv,men kunne tenke meg å gjøre litt mer for han visst dere skjønner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve andre stillinger?

Vi ender vanligvis opp i sofaen (med pledd under), der sitter jeg oppå, å han trenger egentli ikke røre seg!Hææærli!Kommer så lett av å sitte sånn :)

Skrevet

ja,har prøvd andre stillinger,funker mye bedre det,men er liksom att jeg aldri kan sitte oppå han å ri han,får det ikke til..buhu...

Skrevet

Hei! Sliter egentlig litt med samme "problem" som deg!

Jeg føler at kjæresten min må gjøre jobben mens jeg bare nyter, og jeg vil så gjerne gjøre mer for han.

Det som hjelper meg er faktisk at han tar tak rundt meg (rundt lår/rumpe/rygg) og "løfter" meg opp og ned i den takten og på den måten han synes er godt. Han gjorde dette av seg selv etterhvert, jeg slapp å komme på det selv - men det hjelper meg til å se hva han liker (tempo) osv. Pluss at det hjelper meg til å holde en jevn rytme.

Så spør han om litt hjelp, det er mitt råd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...