Janne&Noah Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Vi har to leker som vi leker i løpet av dagen. Den ene så sier jeg: Aaaaaaaaaaaaaaaaa-booooo! I sånn en stigende tone. Når jeg kommer til bo så gnir jeg hodet på magen hans. En annen variant er: ååååååååååååååååå- brrrrrrrrrrrrrrr. Når vi kommer til brrrrr så tar jeg tak i beina hans og springer med de. Egenkomponerte leker- han elsker det! vi holder oss til de to, for de kjenner han igjen. vi gjør dette flere ganger om dagen:)
Molait Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 hehehe Vår er våken 1-2 timerr pr. økt (som regel lenger på kvelden, men da er alt kjett og leit som regel) Mat og skift tar litt tid. (ikke alltid det trengs da) Han sitter litt i vippestolen å ser på tv, og/eller under babygym'n og praten med pippippen som flakser over hodet hans og kvitrer (leke på gym'n) Sitter en del på fanget mot meg og så synger vi. Pittpottnøtt er en klar favoritt:) Ellers prater vi en del. Aaaaaa-goooo er de beste diskusjonene våre. Ligger på matta (sånn treningsmatte) og prater og titter på leker o.l. Han ligger på ryggen mens jeg "krabber med fingra oppover kroppen hans" Hysterisk festlig. Da ler vi høyt:) Trener og på å ligge på magen og "turner" litt. Blåsemagen err også artig. Spes på stellebordet. Tisset mamme i ansiktet en gang-legg håndkle over snoppen! Er vi lei og kje sitter vi på armen og titterr på ting i huset. Skrur på ei lampe, drar i en spilledåse... Alt dette gjøres ikke i hver våkenperiode, men i løpet av en dag er vi innom det meste av dette. Alt dette er kanskje ikke "lek" slik du spør om, men slik ser da dagen vår ut. (kombinert med en tur kanskje og soveøkter da) Merker at han liker mye bedre å se på ansikter og leke med mennesker enn med leker foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå