Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Sambo gjorde det slutt med meg for en stund siden, etter mange år. Vi bor fortsatt sammen, og jeg vet jeg tenner ham:) Så en kveld her om dagen begynte jeg å ta på meg selv....Puppene og oppover låra...Deretter innenfor buksa....Han la seg oppå meg (med klær), og jeg jukket mot ham...Kjente kuken hans vokse seg hard og stor... Jeg stønnet og gjord meg deilig..Og han ble kåter og kåtere....Han hadde så innmari lyst til å komme inni meg sa han!! Jeg onanerte og onanerte, heftigere og heftigere...Jeg ble våtere og våtere...Musa mi lagde deilige lyder imens jeg holdt på med handa nedi buksa. Sambo var så kåt at han tryglet og ba om å få ta meg! Men jeg bare fortsatte...Helt til jeg forsvant inn i en overveldende orgasme! Rett foran ham. Og så sa jeg: "Du må ta konsekvensene av dine handlinger;)" Stakkar, så snytt han følte seg der han satt med skjegget i postkassa..Sprengkåt og skuffa. HAHAHA!! Var jeg slem synes dere? Som dere sikkert skjønner, er jeg ei jente som sjelden går etter "boka"
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hvorfor gjorde han det slutt med deg hvis han fremdeles tenner på deg da?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Han har ikke kjærestefølelser for meg lenger sier han..Bare vennefølelser. Han tror ihvertfall det. Men han tenner på meg, for han synes fortsatt jeg er fin...Vet ikke jeg nei..Episoden fikk han til å tenke litt også, på om det kanskje er litt mer enn vennefølelser likevel. Men han får flytte nå da, så får han finne ut hva som er rett for ham. Syntes bare han fortjente dette jeg:) HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 ble litt kåt av å lese dette eg,lure på om eg skal gjøre det med sambo i kveld?.... hmm eller kanskje bare gi han en kjempe deilige kveld. ååå fy faen eg er kåt...
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Synes det var bra gjort:) Så kan han sitte der med lang nese! He he..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Du skulle hatt ris på rumpa, din slemme tøs. Kliss naken!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 haha, diggbart!! ;) det var dødsbra gjort ;)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 du er herved min helt:p hehe flink pike du*klappe på hodet*
heidi_håper_ Skrevet 27. desember 2006 #13 Skrevet 27. desember 2006 det var jo bare så jævlig kult gjort!!!!ha ha der dreit han seg ut gett! deilig å høre!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #15 Skrevet 28. desember 2006 U go girl!!!! Drittøft! Digger det du gjorde;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå