lillemy83 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 jeg har en datter på snart 4 uker.. helt siden vi kom hjem fra sykehuset har hun hatt magevondt og veldig løs mage! er bare slik væske som kommer ut! er det normalt å ha mage vondt i begynnelsen??? er 1 gangs mor og veeeldig usikker...
Skogro Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Det er jo ganke vanlig at små babyer har magetrøbbel, men hvi du er usikker så syns jeg absolutt du skal ringe helsestasjonen. Der kan du få mange gode råd og tips hvis du lurer.....
Expat Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hva får hun å spise? Skummer det liksom? Eller er det bare gult med kanskje små hvite klumper (ved mm)? For det siste er 100% normalen, og det man helst vil ha!
lillemy83 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 hei! takk for svar.. jeg ammer.. og det er slik skummete avføring..har vært en del av det i det siste! men det virker som om hun har vondt..og når hun presser og skal på do ynker hun seg og det ser ut som hun har det vondt! og til tider skriker hun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå