Gå til innhold

Karomamma

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke tilfeldigvis en liten korpike og danser når du skal på turnè?

Satt på en cd med barnekor og nå er Hannah helt i sin egen verden, hun synger og danser og er ikke intr i maten sin - og det er høyst uvanlig!!!! Hun er så søt!!!! Skikkelig rockebaby:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nusselige de er når de blir revet med sånn! c",)

Skrevet

Ja takk, vil gjerne ha med engelen din på tur :)

Har jo en aktiv koredame / danser her i huset også, så da blir det haraball tenker jeg...

Har dere vært på babysang forresten? Det er SÅÅÅ moro! Jeg tenkte å ta med Karosnuppa på barnesang for småttiser mellom 1 og 3 år. Det er den samme pedagogen som hadde babysangen. Håper vi får det til etter jul, det kan fort bli litt hektisk etter barnehagen :)

Skrevet

Karomamma, du bor i Oslo gjør du ikke? Hvor går dere på sang? Kunne tenkt med det for minstemann også hvis det lar seg gjøre. Han er også ivrig på å digge med og prøver seg litt på bevegelsene til noen sanger nå.

Skrevet

Vi gikk på babysang på Sofienberg Menighetshus i bydel Grünerløkka og det er der vi har planer om å begynne på barnesang også. Jeg vet de har babysang i Lilleborg kirke på Torshov og på Frivillighetssentralen i Gøteborggata også. Det var virkelig kjempemoro, med rytmeinstrumenter og greier!!

Skrevet

Får sjekke det. Har lyst, men det er vanskelig å få til. Storebror skal jo kjøres på diverse greier og det kan være strevsomt nok av og til. Håper en av hans aktiviteter og sang skjer samtidig, da må vi ut uansett!

Skrevet

Hihi, det er helt klart at vi må bli med på noe som har med musikk og rytme å gjøre med denne frøkna her også. De to andre har gått i kor, og de har nydelige stemmer og herlig rytme i kroppen:-) Vi elsker å synge her i huset, selv om vi voksne ikke alltid synger så vakkert, så synger vi med fordet...;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...