Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 ? Lurer siden eg har eit i magen sjølv...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hvis du leser innlegget før så ser du det...
:) Ma Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 ja eg leste det. eg har ingen erfaring med det hvertfall. Men ønsker deg lykke til, kan tenke meg at dette er trist. Men leger er vel flinke til sånt...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 har lest hele overskrifta...men spør som hun forgje.. hva er det? hvordan har du fått den mistanken?
Ma-i Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Du kan søke på Omphalocele og gå inn på støtteforeningen, eventuelt på handikappforbundet sine sider og finne linker til andre nettsteder og Forum . Man tar KS og opererer med en gang, det pleier å gå riktig bra for de fleste , ingen problemer. Er det bare tarmene og magen eller ? Det varierer i grader og hvilke organer som er utenpå kroppen. lykke til
Ma-i Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=238175 Her er det en mamma som svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå