Gå til innhold

Trenger tips til utdrikkingslag! Hvordan ville DU ha likt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi gifter seg i vinter og trenger tips:) Blir ikke vinterleker for kan ikke satse alt på at det blir snø...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ville ikkje hatt noe direkte utdriting.

Men en koselig dag m jentene hadde vert perfekt.

Ka m litt masasje, aromaterpi o.l? Etterfulgt av badeland, de fleste har relaxe avdeling der en og kan få servert alkohol og mat..og dere kan leie hele avdelingen å være der aleine

God mat hjemme hos noen etterpå, hver deltaker kan gjerne gi en gave og så ska brude gjette kem som har kjøpt ka.

Feste all night long...

E ho litt sporty kunne du jo funnet på noe paraglideing, fallskjerm hopp eller nokke sånt.

Skrevet

Hvor er dere(med tanke på hvilke tilbud dere har?)

Skrevet

jeg ville foretrukket noe rolig jeg da... bli ny dag, med frisør, sminking og spa....kan jo bli dyrt, men det er jo mye kosligere med sånt enn drikking og strippere og sånt. ellers ville jeg satt pris på enkel middag hjemme hos noen, kanskje reker og vin eller noe i den gata!

Skrevet

Jeg fikk er supert utdrikningslag. det begynte med frokost hjemme hos meg. så måtte jeg bake boller i alle mulige fasonger som jeg måtte selge på vei til Grand Hotel Oslo.... 15 minuttersgange. Når bollene var ferdig kom det en Salsainstruktør hjem i stua mi og lærte oss alle sammen litt salsa ( har ikke stor stue, men bordet oppi sofaen osv... fikk vi plass.) Etter det gikk turen ut for å selge boller og piknik i spikersuppe. Så hadde forloveren min leid bassenget på grand hotell... kjempekoselig. Deretter fikk jeg aromaterapitime, men gjestene dusjet og pyntet seg..... deretter dro vi hjem til meg igjen hvor det var mere mat... alle hadde med seg noe hver. Så hadde vi pakkeåpning, alle hadde med seg pakke som jeg skulle gjette hvem den var fra. Etter det hadde vi ballongleken, dvs de hadde skrevet navn på alle jeg hadde vært kjæreste/betat/småkjæreste med på ballonger ( mye latter var jo ikke alle jeg husket heller med engang hi hi) Også skulle ballongen smelles også skulle han være glemt. Deretter tok vi karaoketaxi en tur... jeg hater å synge... men moro var det... etter det satt vi vel bare hjemme og koset oss.... jeg ble så i farta så kl. 2 fikk jeg med mine svigrinner ut på byen... hi hi

Akkurat sånn jeg hadde håpet utdrikningslaget mitt skulle bli!

Skrevet

Jeg er lite glad i utdritining. Foreslår derfor at dere gjør noe sammen som bruden er interessert i. Kokkekurs, klatrekurs, salsakurs osv. Vestkantbadet (i Oslo) eller annen spa. I mitt utdrikningslag endte vi hjemme hos forloveren min der hun hadde laget deilig tapas og vi hadde noen gjetteleker. Jeg har hatt stor suksess med pakkeleker med "tema" - forskjellige kjøkkenredskaper som den matinteresserte bruden skulle gjette bruksområdet til, undertøy der bruden skulle gjette hvem som var giveren osv. For min del er diverse salg på Karl Johan eller annen hovedgate, utkledning i det offentlige osv ikke morsomt. Har vært på fine utdrikningslag på en hytte. Liker best at venninnene er sammen og har det gøy og at ikke alle forsvinner underveis. Har heller ikke behov for den store byturen når det er utdrikningslag. En eller annen form for mimiring om ekser høre med synes jeg.

Skrevet

Er veldig enig med de andre jentene her, har ikke sansen for utdriting. Tror vi er litt forbi den tiden når man skal stå på ett offentlig sted i strømpebukse og synge. HELDIGVIS!

Jeg har sagt til mine venniner at jeg IKKE går med på å hoppe i fallsjerm eller selge kyss for 5 kroner.

Jeg håper venninene mine finner på noe koselig for meg! Der vi alle kan kose oss.

Jeg arrangerte utrdikkningslag for bestevenninen min i sommer. Da var vi 3 venniner som spanderte tur på bruden til Tallinn. Var der i 4 dager, og det kom bare på 3000,- pr person.... Da tok vi fly, bodde vi i 4 roms leilighet i sentrum, spa, shopping, bytur 2 dager og 3 retters middag om lørdagen. Hadde det sååå koselig. Og bruden syntes det var det koseligste vi kunne funnet på for henne.

Lykke til med planleggingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...